Vel... Hva med nordmenn som kaller seg europeere selv om majoriteten har bestemt at Norge ikke skal vaere med i EU?

^_^
Naar det gjelder kvalitet, ville jeg passe paa aa ta for hardt i, saerlig naar det gjelder ting fra Frankrike..
Det er mange ting de ikke kan lage her i USA, bl.a. biler. Kunne ikke fallt meg inn aa kjoepe noe som helst amerikansk. Naar det gjelder amerikansk produserte fly, hadde jeg samme synspunktene foer jeg flyttet hit..
Og naar det gjelder aa vaere amerikanisert, tror jeg med haanda paa hjerte bekrefte at Hr. Johnsen og undertegnede har Single Malt i barskapet, ikke Jim Beam, ikke en eneste typisk amerikansk oel i kjoeleskapet, ikke en eneste amerikansk bil i garasjen, utrolig sjelden kjoeper fast food, beholder det norske passet (Dag med over 25 aar her borte) og er mer patriotisk paa 17. mai enn noen annen dag. Og ikke minst: Foelger tippeligaen og Premier League istedetfor amerikansk "fotball". :nor
Naar det er sagt, er det masse positivt her borte ogsaa og de har mye aa vaere stolt av. Noe man foerst opplever naar man har bodd her en stund