Gir bort 1000000 flybilletter

Hva er galt med Bremen? Jeg hadde ikke vært i Polen før jeg fikk en billett for ca 300 t/r med Norwegian til Gdansk, en by som jeg ble meget positivt overrasket over. Et veldig interessant opphold - fin gamleby (riktignok gjenoppbygd etter bombing) og hyggelige polakker, billig mat og drikke. Kanskje ovverasker også Bremen noen? Det kan sikkert være like interssant å reise til Bremen som f.eks. Stavanger - for å ta en sammenligning ut av luften. Jeg har aldri vurdert RyanAir før nå, fordi jeg bor i Oslo sentrum og ikke har bil. Derfor foretrekker jeg heller å betale noen hundrelapper for å reise fra OSL, i stedet for å reise helt til Sandefjord. Men nå gjør jeg altså mitt første forsøk.

Bremen er en flott by! Ekte Tyskland, og en flott hansaby! Så Bremen er ikke så dumt om man vil oppleve noe annet enn byer a la Berlin.

Jeg ble forresten også positivt overrasket over Gdansk etter at jeg tester Norwegian på ruten - også til ca. 300 kr. t/r.

Originally posted by AirbusTero

Hva er galt med Bremen? Jeg hadde ikke vært i Polen før jeg fikk en billett for ca 300 t/r med Norwegian til Gdansk, en by som jeg ble meget positivt overrasket over. Et veldig interessant opphold - fin gamleby (riktignok gjenoppbygd etter bombing) og hyggelige polakker, billig mat og drikke. Kanskje ovverasker også Bremen noen? Det kan sikkert være like interssant å reise til Bremen som f.eks. Stavanger - for å ta en sammenligning ut av luften. Jeg har aldri vurdert RyanAir før nå, fordi jeg bor i Oslo sentrum og ikke har bil. Derfor foretrekker jeg heller å betale noen hundrelapper for å reise fra OSL, i stedet for å reise helt til Sandefjord. Men nå gjør jeg altså mitt første forsøk.

Der hadde han faktisk rett... Bremen er ikke Tysklands perle, men for den prisen spiller det ingen rolle. De selger bra øl og har god mat der..

Originally posted by El Toreador

Når Ryan begynner å gi bort virkelig gratis billetter så er det artig å se så mange her som plutselig har lyst å fly med dem.

Bremen, liksom, ha ha

Kanskje ett tegn på at FR omsider har funnet riktig pris på deres flygninger :colgate: . Må innrømme at jeg er en av de som normalt ikke vurderer FR, men til denne prisen går det jo ann å ta en tur for å se en by jeg ikke har vært i tidligere. Og skulle jeg innen avreise komme på bedre tanker ;) , så har jeg i værste fall kastet bort to kroner.

Back