G'fredag !!

God Eftermiddag fra SAS stuen på OSL innland, ankomme og forlate OSL på årets største utreise dag var intet sjakktrekk. Men alt gikk heldigvis bra, borsett fra at sas loungen var til de grader overfylt. Fant meg en stol eller litt sondering og et par øl senere var livet betraktelig bedre.

God påske til alle når den tid kommer!

God fredagskveld og helg fra hjemmefronten som blir i byen i påsken :) Eventuell flyvirksomhet disse dagene blir evt kun som vanlig fra utsiden av gjerdet.

God dager ønskes enhver, enten man jager etter sol eller snø :)

God kveld fra Bodø :) Her er jeg snart ferdigpakket, og er klar for å reise sydover i morgentidlig på en etterlengtet påskeferie. Tror jeg må kjøpe med meg en tube solkrem på Travel Value OSL :)

Har kommet meg til #1 loungen på LHR T3. Er nesten skuffet over hvor lite trafikk det var på OSL og også på LHR, men loungen her den er ganske så full. Det går stadig servitører forbi her og spør alle om det er de som har bestilt "fish fingers".

God eftan fra Dublin!

Tør vedde på at denne byen i dag har størst antall mennesker i bakrus ut fra innbyggerantall! Helt vilt i sentrum i går, morsomt å oppleve stemningen.

Ellers har allergien fra en teppebelagt hotellbygning fått blomstrert opp, prøver å holde meg oppegående, men må nok medisinere seg litt utover for å være på topp. Ajlt bli likar i morra... :)

Lykke til Hickok i Main!

Kim

Sånn sett i etterkant, så tror jeg at jeg knocket ut en av dine kunder på dag 2, Markus F. Kan det stemme?

Back