Nå har jeg kun bronse i BA, så lurer på om de første radene i CE er reservert folk med sølv og gull og hvis ikke valgt så blir de tilgjengelig ved innsjekk (Altså 24 timer før avreise).
Er dette riktig?
Sjekk inn når du vil samme dag.En annen ting, når jeg tidligere har reist fra Heathrow med økonomiklassebillett så var det ikke mulig å sjekke inn og levere inn bagasje før 3 timer før avgang, hvis man reiser I Club Europe vil det da være mulig å sjekke inn og levere bagasje når man matte ønske? Eller må jeg vente til 3 timer til avgang?
Sjekk inn når du vil samme dag.
Har BA begynt å fly A321 på Oslo?
Har bestilt tur I juli på torsdag med avgang 1120 er det vel og ser at den avgangen er satt opp med A321.
Isåfall kult da jeg vil få ny flytype på lista.
Har forøvrig valgt 4A da dette var første ledige vindussete I Club Europe. Er det samme opplegg på CE der som de har på A319 og A320?
Fantastisk respons i denne BA-tråden - jeg fyrer av noen flere spørsmål:
LHR-SAN er satt opp med en 777-200ER og jeg sikret meg med OneWorld Sapphire sete 2A og B ved booking for meg og fruen.
Setekartet ser foreløpig slik ut:
![]()
Vi er imidlertid et par til som skal på tur og dersom vi ønsker å sitte samlet ser det ut som 10AB + 11AB er beste mulighet.
Til dere BA-guruer; er denne minikabinen med rad 10 og 11 noe å foretrekke? Blir man sittende midt i en 10 timer lang dokø? Hvordan er det med støy fra kabinene bak?
Man kan forhåndsbooke/-reservere hovedrett på longhaul hos BA (WT+/CW/F), men det er kun ut fra London på et utvalg ruter. Samme valg på nett som ombord, men da er man jo uansett sikret valget sitt. http://www.britishairways.com/en-no/information/food-and-drink...jeg fikk imidlertid en e-post nå med forespørsel om man ville forhåndsbestille hovedretten. Har ikke fått det hos LH eller SK før; er det noe som går til alle eller bare Sapphire + Emerald? Et alternativ er i så tilfelle å forhåndsbestille - så slipper man problematikken med maten...
Takk for tipset Discus! Etter noen raske søk finner jeg bl.a. OSL-BOS t/r i CW til 10400,- og OSL-LAX/LAS/SFO til ca 14k.
Ser forøvrig av setekartene at noen av OSL-LHR-avgangene (foreløpig) er satt opp med A321 intl config, det ser jo ut som en annen verden enn CE-setene på A319/320. Noen som har testet disse?
Oj... når ser du dette? 321 Intl. er helt sjef!!!
Takk for tipset Discus! Etter noen raske søk finner jeg bl.a. OSL-BOS t/r i CW til 10400,- og OSL-LAX/LAS/SFO til ca 14k.
Ser forøvrig av setekartene at noen av OSL-LHR-avgangene (foreløpig) er satt opp med A321 intl config, det ser jo ut som en annen verden enn CE-setene på A319/320. Noen som har testet disse?
Det står også at det er gardin foran dette setet... Du skal ikke tro alt som står på seatguru - alle setene (minus exit) har samme pitch etter at de har byttet til nye seter.Jeg ser på Seatguru at det står at dette setet har ekstra benplass og er noe bredere. Noen som vet årsaken til dette?
Det står også at det er gardin foran dette setet... Du skal ikke tro alt som står på seatguru - alle setene (minus exit) har samme pitch etter at de har byttet til nye seter.
Det står også at det er gardin foran dette setet... Du skal ikke tro alt som står på seatguru - alle setene (minus exit) har samme pitch etter at de har byttet til nye seter.
Det er korrekt at BA har varslet all 321 operation ut av OSL.
Om det realiseres er jeg usikker på.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.