Var en på insideflyer som forsøkte seg med å få poeng for en reise som ble kansellert grunnet streiken og det gikk ikke, så det er nok glømmesak. Om du ikke mangler allverdens av statuspoeng kan du jo kjøpe de siste poengene du mangler, eventuelt signe opp for amex elite.Står i fare for å miste mitt gullkort pga streiken i SAS.
Dvs opptjeningsperioden går ut nå og det ser ut til at jeg ender på 42 flygninger. Hadde opprinnelig en reise som måtte avlyses pga sas-steiken da de heller ikke klarte å booke meg om. Med denne reisen ville jeg endt på 46 flygninger.
Noen som har erfaring med å få godkjent strekninger som følge av streik når SAS ikke klarte å book ok billettene?
Var en på insideflyer som forsøkte seg med å få poeng for en reise som ble kansellert grunnet streiken og det gikk ikke, så det er nok glømmesak.
Hei,
Noen som vet om jeg har rett på strekket TRD-SSJ som en kvalifisert flyging, og poengopptjening på denne også?
Sas.no sier Sas Go light bookes i H-klasse og gir 100 poeng.
Kan også velge sas go smart som også bookes i H klasse og gir 1000 poeng.
Er det feil? i såfall hva
Mine siste seks flighter med star-partnere så er det helt random fra noen dager til "aldri", null system så langt jeg kan se.Noen som vet hvor lang tid det tar før poeng fra partnere kommer på konto? Jeg fløy med Brussels forrige Torsdag og har enda ikke fått poeng. Bookingklassene (Q) skal i følge SAS.no gi poeng.
Mine siste seks flighter med star-partnere så er det helt random fra noen dager til "aldri", null system så langt jeg kan se.
Kan det tenkes at hvert selskap har noen faste dager i uken der systemene snakker sammen for miles utveksling?
Eller det må gjennom flyselskapenes Extra Joker Nord generator?
Eller det må gjennom flyselskapenes Extra Joker Nord generator?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.