Gater ved OSL og bruken av dem

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date
Vi lager TAF & METAR, mens DNMI lager trendvarslene som henges på enden.....:zzz

Nuuu er det natt, før tidligvakt i morgen!

Goood night!

Originally posted by ENGM RAMP

I tillegg, om det er ønskelig, så kan jeg godt legge opp til en liten omvisning på jobben min, så dere skjønner enda mere om dette, f.eks på en lørdag ettermiddag hvor jeg jobber....

Blir dette noe av tro ? [eller har jeg gått glipp av en guided tour ]

/Geir

Hey igjen venner :hi2

Dette BLIR noe av ja, jeg må bare ta en dialog med berørte sjefer og finne en lørdag e.middag eller noe det passer, SAMT at Fruen/Innenriksministeren/Sjefa etc :) Er som en hauk på meg for å få ferdig terrassen!

MEN, KOMMER TILBAKE MED INFO OM IKKE AAAAAAALT FOR LENGE !!!:devot:

Henger meg mer enn gjerne på en slik omvisning hvis det er mulig! Du jobber for OSL hvis jeg har fordstått ting riktig, ikke fly- eller handlingselskap?

Jobber i Oslo Lufthavn ja.....Hverken Avinor / SasBraathens / widerøe / Norwgeian eller andre.....

heeeeeelt uavhengig med andre ord :up:

ENGM RAMP, er det visst mønster i kordan dere parkere flyene fra samme flight nr fra en dag til neste dag, f.eks midt i veka? Eller er to dager aldri like?

vel, noen parametre er like, uansett dag, som f.eks liggetider, kombislinger til DY (de foretrekker som regel å stå på innland, både med avgangen og ankomsten istedet for å taue, sikkert pga kostnader)

Ellers så kan det være dager hvor vi omtrent ikke trenger flytte på et fly, hvis trafikken flyter jevnt og uten større forsinkelser.....

Men så kan det en dag skje at idet de skal pushe fra gate får snag, eller et hjul punkterer mens de står på gate. Skjer slike ting midt i rushtida, kan det hende at vi må stokke om litt.

Håper dette var svar nok :) :up:

Originally posted by ENGM RAMP
Hey igjen venner :hi2

Dette BLIR noe av ja, jeg må bare ta en dialog med berørte sjefer og finne en lørdag e.middag eller noe det passer, SAMT at Fruen/Innenriksministeren/Sjefa etc :) Er som en hauk på meg for å få ferdig terrassen!

MEN, KOMMER TILBAKE MED INFO OM IKKE AAAAAAALT FOR LENGE !!!:devot:

?

Om ikke aaaaalt for lenge har blitt for lenge :devot: Jeg skal innrømme det :)

Jeg skal ha litt fri til og fra utover, men så fort Sjefsflygeleder & min sjef kommer tilbake på jobb skal jeg komme med dato/info :sarc

Har IKKKKKKE glemt dere! :lol

Vi gleder oss!
Hvor mange vil du eventuelt kunne vise rundt? Nytter vel ikke hvis det plutselig møter opp 50 forventningsfulle forumister...

Back