Gardermoen på Søndag

Trety

ScanFlyer Rusty
Gardermoen på Søndag

Skal kjøre min far til DY's Budapest-avgang på søndags morningen. Og når jeg første er der, var planen å spotte litt. Så spørsmålet, er det noe spennende å forvente på søndag?

Re: Gardermoen på Søndag

Gardermoen er blitt kjedelig, synes jeg da, når det gjelder fly:

Stort sett B737, mulig en og annen MD80-versjon dumpende nedom, litt flere B737, noe småtterier av ATR,ATP og J31/41, Korea's Jumbo, enda flere B737 og noen A319/320/321, der kom det jammen en B737 til, My Truble A330 og til slutt før du reiser hjem så kommer det sikkert noen B737. Ja, for ikke å glemme "liten, grønn og sjøsjuk", de er jo også nedom.

Og i det du kjører forbi sørenden av østre rullebane på vei hjem, hva tror du kommer rett over taket på bilen din? Jo, nemlig en B737.

:thumbup
:hi2

Takk for fin oppsummering, BEF! :thumbup :D

Korean 747 er interessant, når omtrent dukker den opp?

(Forøvrig er ikke bilen "min", men Europcar sin. Jeg skal bare ha den til V50'n kommer. :spin: )

GFL: 757, er det Continental, Icelandair eller frakt - eller alle? Husker ikke når disse kommer og går. :)

Korean og Aeroflot Cargo kommer Tirsdager og Lørdager ja !..... Rykter går om at Korean også skal starte opp Torsdager :devot: SAMT at det ikke er lenge før Aeroflot oppgraderer flåten sin med.... ja MD-11 ;)

... Også kan det vel nevnes at Forsvaret har hatt litt aktivitet med sine Herc'er de siste dagene.

Det kom en lavt over hustaket mitt for kort tid siden.

Back