Gardermoen, krasj, nye forsinkelser....

Vel ikke bare på OSL det krasjes. Ifølge A.net skal en 330 fra Emirates på LHR ha krasjet med vingen inn i en passasjerbro, med resultat at det ble hull i vingen

Ja jo, ille nok men om det fortjenner noen plass i VG?
Klart det er ille når bakkeskade oppstår men det er sånt som skjer.

Hilsen,
Laurenz

Syntes avisen ga grei informasjon i denne saken. Leste artikkelen igjen og det er ingen dramatikk i det som skrives, på meg virker det hele som om saken "vanliggjøres"

Om den burde stå i VG skal ikke jeg bestemme.....synes fri presse er av det gode.

Originally posted by Hurum

Syntes avisen ga grei informasjon i denne saken. Leste artikkelen igjen og det er ingen dramatikk i det som skrives, på meg virker det hele som om saken "vanliggjøres"

Om den burde stå i VG skal ikke jeg bestemme.....synes fri presse er av det gode.

Avisen brukte saken som hovedoppslag på sine nettsider med fete typer. Det vitner om en journalist uten snøring på hva som skjer på en flyplass, og som SAS`s representanten sier er dette noe som skjer ofte, og fortsatt kommer til å skje. Dette skjer med jevne mellomrom, selv om det ikke burde skje. All honør til SAS for at de tok flyet ut av trafikk, for så få en sjekk for usynlige skader. Det viser at sikkerhet går forran alt. Spark bak til en journalist som lager dramatikk i fete typer i en sak som ikke hører hjemme i noen avis i det hele tatt.

Back