ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 23 Feb 2011 #21 Synd du glemte å justere ISO`n men det ble da ikke så halvgæærnt for det. Litt skarpere Thai hadde gjort seg. Bra jobbet, ser frem til fler fra deg.
Synd du glemte å justere ISO`n men det ble da ikke så halvgæærnt for det. Litt skarpere Thai hadde gjort seg. Bra jobbet, ser frem til fler fra deg.
H Hermann SF ScanFlyer Silver 23 Feb 2011 #22 Hmm, ISO100 er vel ikke så altfor mye? Skarpheten skal jeg prøve å justere enda bedre neste gang Takk for alle øvrige kommentarer, det varmer i kulda!
Hmm, ISO100 er vel ikke så altfor mye? Skarpheten skal jeg prøve å justere enda bedre neste gang Takk for alle øvrige kommentarer, det varmer i kulda!
viking1965 ScanFlyer Silver 23 Feb 2011 #23 Hermann SF said: Hmm, ISO100 er vel ikke så altfor mye? Skarpheten skal jeg prøve å justere enda bedre neste gang Takk for alle øvrige kommentarer, det varmer i kulda! Click to expand... Tror nok ENGM911 har blandet trådene en smule (ref Flying-news bildetråd)
Hermann SF said: Hmm, ISO100 er vel ikke så altfor mye? Skarpheten skal jeg prøve å justere enda bedre neste gang Takk for alle øvrige kommentarer, det varmer i kulda! Click to expand... Tror nok ENGM911 har blandet trådene en smule (ref Flying-news bildetråd)
baselutvann ScanFlyer Gold 23 Feb 2011 #24 viking1965 said: Tror nok ENGM911 har blandet trådene en smule (ref Flying-news bildetråd) Click to expand... Ja, sånn er det når man begynner å dra på åra!
viking1965 said: Tror nok ENGM911 har blandet trådene en smule (ref Flying-news bildetråd) Click to expand... Ja, sånn er det når man begynner å dra på åra!