Ganske liten i forhold denne...

Toby91

ScanFlyer Silver
...Ford focusen i forhold til en C-17 :lol:

5922514597_29d5dd4835_b.jpg

Kom gjerne med konstruktive tilbakmeldinger eller kritikk på bildet, prøver stadig å bli bedre på HDR bilder :)

Mvh Tommy Bernes :)

Spørsmålet er jo hvorvidt du ønsker å oppnå et litt surrealistisk preg eller "kun" slik øynene dine opplevde motivet (og ikke nødvendigvis det som kameraet greier å fange med en enkelt eksponering).
Uansett,synes jeg dette ble bra,men siden du ønsker konstruktive tilbakemeldinger..::rolleyes:
- Siden himmelen har vel mye støy har du kanskje lysnet denne litt for mye?
- Halen til Hercen...
- Banneret nederst er greit nok,men det øverste synes jeg ødelegger litt for mye (jaja,min smak osv..:drunk:)
- Området rundt nedre del av halepartiet/høyre side i bildet..Mulig øynene mine spiller meg et puss..

Stor forbedring siden forrige bilde,Tommy.Du er virkelig flink og dedikert:up:

Der kom det ENDELIG! Deilig å se det på litt større skjerm enn på 7Den din ;) Herlig likevel - flott jobba i ettertid får man si :)

Vanvittig stilig! Men overgangen fra halen til skyene ble litt "bob bob". Litt for mye støy i skyene også muligens, men et sinnsykt fett bilde! :drunk:

Flott bilde, flott fly, fin bil. Synes skyene passet fint inn, de skaper litt dramatikk i bildet.

Har sett bedre HDR fra deg, men det ble jo en artig maleri effekt.:up:
Skulle fått noen til å flytte på Hercen i bakgrunnnen, den halen stjal mye oppmerksomhet. :p

Back