LN-MOW Flyklapper Medlem 22 Oct 2014 #1 Høyst severdig! https://www.youtube.com/watch?v=ZAVkD9ZW5dU#t=20
Discus Galley Slave Medlem 22 Oct 2014 #3 Ja, det var tider. Artig å se hvordan historien gjentar seg med "flyging er nå for alle"
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 24 Oct 2014 #5 Herlig, spesielt Caravelle III, med skikkelig lyd jeg har hatt med IB AF SK...
B Bergern ScanFlyer Dusty 26 Oct 2014 #7 thorhansen said: Bare jeg som leste noe annet enn promofilm? [emoji1] Click to expand... Ja, det ser sånn ut. Hilsen onanym.
thorhansen said: Bare jeg som leste noe annet enn promofilm? [emoji1] Click to expand... Ja, det ser sånn ut. Hilsen onanym.
Blackhawk ScanFlyer Gold 27 Oct 2014 #8 He he, måtte se - både to og tre ganger. Kunne sverge på, at jeg første gangen leste noe helt annet. Denne er lastet ned ja, og spart på - meget severdig!
He he, måtte se - både to og tre ganger. Kunne sverge på, at jeg første gangen leste noe helt annet. Denne er lastet ned ja, og spart på - meget severdig!
S SE-AER ScanFlyer Blue 27 Oct 2014 #9 thorhansen said: Bare jeg som leste noe annet enn promofilm? [emoji1] Click to expand... Nei :colgate:
thorhansen said: Bare jeg som leste noe annet enn promofilm? [emoji1] Click to expand... Nei :colgate:
LN-MOW Flyklapper Medlem 27 Oct 2014 #10 Selv trådstarrter gikk egentlig og ventet på en kommentar ..