Hpkris Front section flyer 29 Nov 2009 #1 Noen som har ideer om hvor man får tak i fly fra den perioden de hadde på 80 tallet. Mener de hadde 727 eller er jeg helt på bærtur??
Noen som har ideer om hvor man får tak i fly fra den perioden de hadde på 80 tallet. Mener de hadde 727 eller er jeg helt på bærtur??
Hpkris Front section flyer 29 Nov 2009 #3 Takk Gandalf... Da er det bare å prøve å skaffe seg en sånn fly da
adressa ScanFlyer Silver 29 Nov 2009 #4 Bare sjekk ebay av og til. Hender at det ligger noen ute der.
Hpkris Front section flyer 29 Nov 2009 #5 Bor ofte på ebay..hehe, men har skjønt at litt eldre modeller er enten skjeldne, eller svin dyre i pris...
Bor ofte på ebay..hehe, men har skjønt at litt eldre modeller er enten skjeldne, eller svin dyre i pris...
LN-MOW Flyklapper Medlem 29 Nov 2009 #6 De blir ofte litt dyre ja ... garasjesalg i områdene rundt Fornebu er kanskje bedre..
Hpkris Front section flyer 30 Nov 2009 #7 Hørtes ikke dumt ut med garasje salg, men nå bor ikke jeg ved fornebu akkurat, men tar gjerne i mot tips...
Hørtes ikke dumt ut med garasje salg, men nå bor ikke jeg ved fornebu akkurat, men tar gjerne i mot tips...
JetBlue ScanFlyer Gold 1 Dec 2009 #8 Skal du bygge plast er dte mange 727 å få tak i. Det finnes vel dekaler også.