• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fy søøøøøøren, den nye SAS reklamefilmen...

Re: Fy søøøøøøren, den nye SAS reklamefilmen...

Joda, Miami kan være fint, men de fikk også med det som er best.
Orkaner, zika, rush trafikk, kjeltringer, drugs, etc glemte dem:p
Nåja, ikke så værst å være turist i Miami, mange værre steder.
Cuban food er forbausende godt, spiser det stadig til lunch eller frokost fra små bortgjemte sjapper. Anbefales.

Den kan jeg skrive under på. Jobbet en uke på PIE (Tampa/St Pete) og fikk levert mat fra en liten kubansk sjappe i nærheten. Yum.

Send den orkanjævelen ut i havet igjen pls...

Den kan jeg skrive under på. Jobbet en uke på PIE (Tampa/St Pete) og fikk levert mat fra en liten kubansk sjappe i nærheten. Yum.

Send den orkanjævelen ut i havet igjen pls...

Den begynner visst å dreie østover.
Haiti får det i trynet. Dem skulle aldri begynt med voodoo nei, nå straffer det seg, huttetu.:cry:

Ja, vesentlig bedre enn noen av de tidligere filmene der de bare fokuserer på "borte bra, hjemme best", så folk holder seg hjemme :)

Joda, Miami kan være fint, men de fikk også med det som er best.
Orkaner, zika, rush trafikk, kjeltringer, drugs, etc glemte dem:p
Nåja, ikke så værst å være turist i Miami, mange værre steder.
Cuban food er forbausende godt, spiser det stadig til lunch eller frokost fra små bortgjemte sjapper. Anbefales.

Er vel først og fremst Miami Beach (og Everglades) den reklamen gikk på, ikke selve Miami - som jeg synes også har spennende, om enn ikke så billedskjønne, nabolag, f.eks. Wynwood.

Er vel først og fremst Miami Beach (og Everglades) den reklamen gikk på, ikke selve Miami - som jeg synes også har spennende, om enn ikke så billedskjønne, nabolag, f.eks. Wynwood.

SAS har nå lagt ut en 360-video på sine Facebook-sider hvor Wynwood er representert!

Må innrømme at jeg fikk lyst til å reise av reklamen, men jeg har jo allerede besøkt Miami. Har også (blitt) kjørt ut til KeyWest fra Miami så jeg ser ingen andre aktuelle destinasjoner i området jeg lett kan komme til på en helgetur med MIA som flyplass.

BTW, Miami besøker man ikke om sommer eller høst.

Litt komitragisk at de kjører den på TV i dag...

Les "i vinden" en gang til :D

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Back