FWIT Leeuwarden 28sep21

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
FWIT Leeuwarden 28sep21 -- nå med bilder :)

Sulteforet på jagerfly og ett par dager fri fra jobb, da hiver man seg i bilen , kjører 1450 km hver vei for å spotte ett par timer på en flybase i Nederland.

Leeuwarden har egene spotterområder i hver ende av hovedbanen og det er virkelig fint tilrettelagt. Her skal jeg tilbake så fort jeg får mulighet og været er pent.

Last edited:
Det var snodig, de kommer fint opp her, hotlink fra one drive

Antagelig fordi du er logget inn i din egen OneDrive. Vil kanskje virke om albumet er offentlig, men har selv hatt samme problemstilling med Google Photos og Facebook. Tror jeg endte opp med å hoste på imgur

Antagelig fordi du er logget inn i din egen OneDrive. Vil kanskje virke om albumet er offentlig, men har selv hatt samme problemstilling med Google Photos og Facebook. Tror jeg endte opp med å hoste på imgur

Kom på jeg hadde konto på imageshack , så nå skal det funke, satser vi på :)

Re: FWIT Leeuwarden 28sep21 -- nå med bilder :)

Her var det mye snacks, takker[emoji3]

Dæven - godt være i Friesland i september! Det holder til kryss i taket. Det har ikke jeg opplevd de siste 30 åra...

Flotte bilder!

Flotte bilder :) Vet du om det er aktivitet der hver dag, eller om det finnes en plass med informasjon om når det er aktivitet der. Kjedelig å sitte der en hel dag uten noe action

Back