• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FULLSTENDIG OT: Men endelig er klovnen borte fra NRK

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
Jeg har også en avtale om å lage enda en runde med «Beat for beat», som vi skal gjøre opptak på i juni, og som skal sendes til høsten, sier Dyrhaug.
Jippiii :)
(Jeg er altså litt uenig i at det er bra at han slutter i NRK)

Synes fortsatt at Beat for Beat var et av de bedre programmene på nRK... Kommer til å savne den starten på fredagen/helgen!

Det var i alle fall et populært program, så det er mulig LN-HAT tilhører et engere krets av Dyrhaug-mislikere her ...?

IKKE NOE ANNET AT JEG IKKE LIKER STILEN OG PROGRAMMENE .....Det er det da lov til å mene :smokin

Enig med LN-HAT, Dyrhaug er ikke en favoritt, men klarer fint å holde meg vekke fra TV'n når Beat for Beat går, så betyr ikke så mye for meg.

Ivar Dyrhaug kan kanskje synes litt i overkant selvgod når han blir smurt utover vegg-til-vegg på NRK, men han er faktisk en glimrende fyr. Har hatt gleden av å jobbe med ham, og jeg unner ham å få det til også i den nye jobben. :)

Originally posted by EB
Synes fortsatt at Beat for Beat var et av de bedre programmene på nRK... Kommer til å savne den starten på fredagen/helgen!

Enig i at Beat for Beat er et bra program, langt bedre enn TVNorges variant (de startet vel først). Likevel synes jeg "Så skal det låta" på svensk TV er minst like bra. :spin:

Her må jeg si meg helt uenig med første taler - både Beat for Beat og Ivar Dyrhaug var en glede for min TV-skjerm - milevis unna BigBrother og andre idiotprogrammer

Originally posted by CK
milevis unna BigBrother og andre idiotprogrammer

Det har du rett i - REALITY er FÆLT og.........Ser jeg på tv ??

Beat for Beat er vel et typisk NRK-program. Med mine max 60 minutter foran TV-skjermen i uka så unngår jeg lett å se på det programmet. :spin:

Originally posted by LN-HAT
Originally posted by CK

Det rette valget for deg er tydeligvis å selge TV'n og høre på radio istedet!
Husk at det er mye fælt på internett også!!

:spin:

Originally posted by LN-HAT
Originally posted by CK

Om det er så fælt vet jeg ikke, men det er UTROLIG kjedelig!

Hvis vi først skal peke ut tv-personer man ikke liker på tv, så vil jeg rette en finger mot Rune Larsen (fingeren ville vært rettet mot Tor Endresen, hadde han fortsatt vært på skjermen).

Back