Midtiblinken
ScanFlyer Gold
Hva med og starte med Melkesjokolade. Jøtul har jo fin historie og…….?
Selvsagt et poeng, men samtidig er det i disse dager veldig enkelt gå forbi hyllen med amerikanske vin på Polet og enkelt når Tesla aldri har vært aktuelt. Men jeg gidder ikke bytte telefon![]()
Ingen kan leve svart/hvitt.
JEG ER BEST!
Og diverse ymse
Thai A320 med business-seter er jo en fordel, men det er lite plass til håndbagasje når første hylle på begge sider er opptatt av crewting.
Har de fått biz.seter innstallert ? Var standar 6 i bredden med blokkert midsete på min TG A320 i februar.
Da må jeg beklage hvis du tok det som hersketeknikk :72:
Jeg mener faktisk at det er mer herskeknikk som du bruker her, som setter meg i bås med en som mener "noe galt" fordi jeg sier noe som i min bransje, og omgangskrets bruker uten å være slemme; "les deg opp litt før du mener", Men jeg har blitt kalt mye rart her jeg fordi jeg har ment noe som "gale folk" mener. Tenk om Arnfinn Nesset likte Aass øl.. Da er jeg….
Jeg har bare vært gjennom disse diskusjonene en del år og for eksempel da det raste som verst med forball VM i Qatar så hadde jeg kollegaer som "boikottet" forball VM, men samtidig reiste på ferie til Thailand (som plager arbeiderne like mye eller mer), og på toppen av det hele fløy Qatar Airways over
Jeg mener at hvis man prøver å heve seg selv moralsk med å boikotte produkter som er komfortabelt å boikotte (som for meg; ikke se på fotball, ikke kjøpe Tesla osv) så synes jeg (helt personlig) at det blir litt lættis.
Jeg tviler på at de som boikotter amerikansk vin om dagen gir opp iPhone, Facebook osv av den grunn.
Selvsagt et poeng, men samtidig er det i disse dager veldig enkelt gå forbi hyllen med amerikanske vin på Polet og enkelt når Tesla aldri har vært aktuelt. Men jeg gidder ikke bytte telefon![]()
Hau hau .. ingen dårlig morgen .. Har akkurat fått nytt kjøleskap på plass, og det gamle har flyttet til garasjen. Vår gamle GE 'beer-fridge' fra 1936 har dermed fått avløsning, og skal flytte til et familiemedlem som har satt seg som mål å restaurere det til gammel storhet.
Ellers skinner solen, og siden man er inne på bilmerker, landssvikere og krigsprofitører, så kan vel både VW og BMW nevnes også ..
Alle velger sine gråtoner...
At 'å lese seg opp' oppfattes som hersketeknikk, slår meg imidlertid som noe bakvendt. Informasjon gir styrke.
I følge planespotters.net har 3 av 20 fått det
Hmm ja men nettopp mesteparten av de vinene du går forbi er vin fra områder som på ingen måte støtter Trump, de blir straffet av Trump…..så din boikott blir en støtte til Trump ???
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.