Fullstendig OT: GRATTIS OSLO ØST!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fullstendig OT: GRATTIS OSLO ØST!!

Da har Vålerenga fått foppallgullet til Oslo Øst...for første gang på 21 år. Grattis...

Replying to Topic 'Fullstendig OT: GRATTIS OSLO ØST!!'

:devot: :devot: :devot: Vi Taper Aldri !

Og her i Gamlebyen i Oslo ventes det en natt med ståhei… og siden man skal en tur på byen så regner jeg med å møte en og annen glad klansmann…. OG klansdamer…. :thumbup :cheers: :cheers: :cheers:

Og................ Heia T.I.L :cheers: :smokin

Festen har begynt på gata :nor

Blir vel en stilig preken med Gelius i Vålerenga Kirke i morgen... :up:

Ja ja, artig at VIF klart det i år, ætter fjorårets ufattelig speinnende avslutning. MEN.......husk at gullet e bare te låns i år. Næste år e det tebake der det høre hjæm............næmli

her

Og jeg var i Stavanger for å se Ålesund fornye sin tippeligakontrakt...men neida, sånn skulle det ikkje gå...!:naughty:
Var forbredt på det egentlig men kjedelig allikevel:(

Men vil gratulere VIF med gullet!

------------

Det kom forresten noe godt ut av kvelden; 2 nye flyselskap, West Aviation og Coast Air
og 2 nye flytyper, Jetstream 31 og ATR42

Æsj! EB: Jeg hadde forventet meg mer av deg! Tenk å starte en slik fotball tråd! Du som ikke engang er fotballinteressert!

Nei, Moderator: Dette er for mye off-topic! Foreslår at du sletter tråden umiddelbart!:pissed

Tungt å være Start supporter i kveld gitt!!

Men: Det blir Start gull neste år! Read my lips!!!

BF

Jeg er helt klart ikke fan av foppall - men Oslo øst kan man jo være fan av...

Dette var virkelig herlig! Opplevelsen å få følge dette på nært hold overgår det meste.
Masse øl og folk i to doble flytogsett til Skien, full allsang både på tur og retur!

De siste 10 minuttene var svært lange, men da dommeren endelig blåste av, og Fredrikstad samtidlig hadde slått Start var det bare å storme banen og slippe jubelen løs! Endelig gull!

Men vi får sende alle tanker til Enerly denne dagen, og håpe han kommer seg på banen igjen etter at han brakk nakken mot Start i går og har fått lammelser.

Originally posted by Rusl
Det kom forresten noe godt ut av kvelden; 2 nye flyselskap, West Aviation og Coast Air
og 2 nye flytyper, Jetstream 31 og ATR42

Har du reg. på dei fire flya som fløy stormen og co. i går til SVG?

Grattis till guldet Vålerenga! Är själv supporter av IFK Norrköping, ett tidigare storlag med b.la 12 svenska mästerskap och framgångar i Europa som nu harvar i superettan(2:a divisionen)

Æsj, hvem liker fotball? :p
Jeg satt her og hørte jubel etter jubel fra stadion og regnte dermed med at det gikk Start sin vei, men det var visst ikke slik... Alle syter og sutrer, men jeg klarer ikke bry meg. :sarc
Snakk om kjedelige greier! :skep

Originally posted by LN-REF

Fløy selv med LN-FAP sørover og OY-SVZ (West Aviation (tror det skal være rett reg)) nordover.
De to siste flyene var en 735 fra SAS Braathens, samt en 733 fra FlyMe, men fikk ikke med meg reg på disse

Originally posted by Rusl

Originally posted by LN-REF

Fløy selv med LN-FAP sørover og OY-SVZ (West Aviation (tror det skal være rett reg)) nordover.
De to siste flyene var en 735 fra SAS Braathens, samt en 733 fra FlyMe, men fikk ikke med meg reg på disse

OK, takker

Originally posted by EB

Hvorfor er du ikke da "fan" av FK Oslo Øst, i stedet for kjøpeklubben, Vålerenga..

Eirik, som har et særdeles anstrengt forhold til Vålerengens Idrettsforæning!

Originally posted by LN-EIR

Originally posted by EB

Hvorfor er du ikke da "fan" av FK Oslo Øst, i stedet for kjøpeklubben, Vålerenga..

Eirik, som har et særdeles anstrengt forhold til Vålerengens Idrettsforæning!
Er akkurat en av de tingene som gjør det så fantastisk gøy å vinne serien:at så mange har et anstrengt forhold til oss:cheers: :nor :) :thumbup

Kjøpeklubben??? Nå er vel de fleste foppallag i verden ganske så kommersielle...:naughty:

Det komiske med VIF er jo at veldig mange (flertallet?) av supporterne kommer utenbys fra = bønder, men allikevel står Klanen å synger foraktelig om bøndene på bortelaget.:thumbup

Men jeg unner faktisk VIF (og ikke minst Klanen) dette seriemesterskapet, selv om jeg synes det hadde vært enda artigere om nyopprykkede Start hadde vunnet. Men som et klokt hode påpekte tidligere; neste år er gullet tilbake der det hører hjemme, og da kan ikke folk sutre over at RBK vinner hvert år heller.:up:

Back