Fullstendig OT: GRATTIS OSLO ØST!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Fullstendig OT: GRATTIS OSLO ØST!!'

Originally posted by EB

Kjøpeklubben??? Nå er vel de fleste foppallag i verden ganske så kommersielle...:naughty:

Nåja, en klubb som har kjøpt 46 spillere siden 2002, kaller jeg et kjøpelag.

Og det med rette!

:naughty: right back at you!

Originally posted by LN-EIR
Hvorfor er du ikke da "fan" av FK Oslo Øst, i stedet for kjøpeklubben, Vålerenga..

Eirik, som har et særdeles anstrengt forhold til Vålerengens Idrettsforæning!

Nå er jeg enig med deg i det siste du sier, men det gjelder alle fotballklubber inkludert Leira.

Når det gjelder Oslo Øst så er det et drabantbylag - nærmest avskum, ikke pga fotball, men pga drabant. Det er nemlig enorm forskjell på Østkanten og Oslo Øst. Østkanten stopper lenge før Oslo Øst (som egentlig bør være Oslo sør?). Grønland, Tøyen, Kampen, Gamlebyen, Vålerenga er ekte østkant :musikk

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by LN-EIR
Hvorfor er du ikke da "fan" av FK Oslo Øst, i stedet for kjøpeklubben, Vålerenga..

Eirik, som har et særdeles anstrengt forhold til Vålerengens Idrettsforæning!

Nå er jeg enig med deg i det siste du sier, men det gjelder alle fotballklubber inkludert Leira.

Når det gjelder Oslo Øst så er det et drabantbylag - nærmest avskum, ikke pga fotball, men pga drabant. Det er nemlig enorm forskjell på Østkanten og Oslo Øst. Østkanten stopper lenge før Oslo Øst (som egentlig bør være Oslo sør?). Grønland, Tøyen, Kampen, Gamlebyen, Vålerenga er ekte østkant :musikk

Skal man spikke flis så vil jeg også være med! :cool2

Det finnes ingen fotballklubb ved navn Leira, Leira FK ble slått sammen med Aurdal FK i sin tid, så klubben heter vel strengt tatt Aurdal/Leira FK. :p

Når det gjelder Oslo Øst, så er vel det en sammenslåing av Abildsø, Manglerud Star, Hauketo, Rustad og Oppsal.

Øst, sør, jeg bryr meg ikke, men jeg hater i alle fall Enga.. :baeh

:baeh Fryktelig synd at ikke Start greide å knerte FFK hjemme, litt merkelig og litt flaut egentlig. :mol

Men neste år derimot vil nok det riktige laget vinne, og nei, gullet går ikke til Trøndelag til neste år heller... Da blir det gull til Sørlandet igjen, etter 26 år siden sist gang. ;)

Back