Full trønder kastet av...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Full trønder kastet av...

...av Spanairflyet!

Mer på boarding.no:

Amok trønder kastet av i Paris

Et charterfly som skulle fra Trondheim til Tenerife måtte søndag kveld lande i Paris for å kaste av en passasjer. Han hadde slått seg vrang og flyets besetning tok derfor ingen sjanser. Det var rundt 150 passasjerer ombord i flyet.

Alt var tilsynelatende fryd og gammen da Spanairflyet tok av fra Trondheim Værnes med kurs for Tenerife ved 18.30 tiden søndag kveld.

De fleste av de 150 passasjerene gledet seg til en solrik ferie på den spanske Atlanterhavsøya.

Kort tid etter avgang fikk kabinpersonalet problemer med en mann som satt bak i flyet, melder TV2 Nettavisen.

Bråkmakeren sto i midgangen og skrålte - trolig beruset, før han sprang frem mot cockpitdøren . Om han prøvde å åpne denne er uklart.

Kapteinen valgte å lande på Charles de Gaulle-flyplassen utenfor Paris for å sette av den vrangvillige passasjeren. Nå venter et oppgjør med fransk -og norsk politi, samt en regning fra flyselskapet.

Replying to Topic 'Full trønder kastet av...'

jeg hørte denne på nyhetene i bilen idag tidlig..

J*vla bråkebøtte.. han fortjener en skikkelig smell for denne her..

Er nesten så en har lyst å stå å hylskratte av han når han får straffen sin..

scanor (som er i det litt sadistiske hjørnet)

Gi han NOK 100 000 i bot....:spin:

Originally posted by EB

Gi han NOK 100 000 i bot....:spin:

hm, ifølge NRK Altid nyheter koster en mellomlanding 50-100 000 kr, så jeg ville nå ha belastet han for dette, samt en klekkelig bot

Hva annet kan man egentlig forvente når man sender trøndere til syden.... :D

Hva annet kan man egentlig forvente når man sender trøndere til syden....

Jeg vil gjerne vri litt på det:

Hva kan man egentlig forvente av et "hurra-meg-rundt", spansk flyselskap når de skal frakte fulle, norske mennesker?
At noen blir litt rare i fletta når de kommer ombord i Mañana Airways burde vel ikke sjokkere noen?

For ordens skylder slenger jeg på en: ;)

NRK meldte akkurat at de gikk ned i Nantes for å hive av passasjeren. Han hadde visst gjort ganske iherdige forsøk på å komme inn i cockpit.

Ifølge medieoppslagene sier flyselskapet at mannen kan bli krevd for ekstrautgiftene, altså 50-100 000 kroner. Burde ikke flyselskapene konsekvent kreve dette, slik at det muligens kan forebygge i alle fall noen av disse rabiate menneskene som åpenbart ikke tåler å drikke alkohol?

Originally posted by Fly high

Ifølge medieoppslagene sier flyselskapet at mannen kan bli krevd for ekstrautgiftene, altså 50-100 000 kroner. Burde ikke flyselskapene konsekvent kreve dette, slik at det muligens kan forebygge i alle fall noen av disse rabiate menneskene som åpenbart ikke tåler å drikke alkohol?

Ingen mennsker har for godt av for mye alkohol.

Originally posted by Twin Otter

for mye av noe er aldri bra.

Denne mannen burde vel aldri fått lov til å gå ombord. Og nå som han har satt så mange liv i fare burde han får svi for det også. Høy bot og flynekt resten av livet!

Ikke flynekt, men alkoholnekt! :naughty: :spin:

Jeg husker jeg var med på en mellomlanding i Nantes med Premiair DC-10 pga en passasjer noen år tilbake. Men han hadde hjerteproblemer, ikke alkoholproblemer. :D

Originally posted by Falcon

NRK meldte akkurat at de gikk ned i Nantes for å hive av passasjeren. Han hadde visst gjort ganske iherdige forsøk på å komme inn i cockpit.

och även France3 har haft med nyheten om den intoxikerade herren från Nord.

Originally posted by DY

Ikke flynekt, men alkoholnekt! :naughty: :spin:

Vel.... sånne folk vil ikke jeg har ombord på mitt fly, edru eller ikke.

Hva er galt i at mannen var tørst??? Han ville jo bare ha noe mere å drikke! Det er jo logisk at man prøver å spørre kapteinen når man ikke når fram med sine ønsker hos kabinbesetningen. Er det ikke??? ;) ;) ;)

Hva er galt i at mannen var tørst??? Han ville jo bare ha noe mere å drikke! Det er jo logisk at man prøver å spørre kapteinen når man ikke når fram med sine ønsker hos kabinbesetningen. Er det ikke???

Jo-da, det er helt normalt. :)

Han ville vel ha en slurk fra den spanske kapteinens Sangria.

Og dessuten kunne det godt vært en nordmøring! Eller Helgelending! :)

Originally posted by KAB
Og dessuten kunne det godt vært en nordmøring! Eller Helgelending! :)

... eller for all del en Romer(r)iking ... :)

Originally posted by Twin Otter

Det der hørtes altfor høybråtensk ut!;) Det er et fåtall mennesker som blir rabiate av for mye alkohol. De fleste sovner stille og rolig.
Kan det være at flyselskapene ligger lavt i terrenget i forhold til krav om dekning av utgifter, av den enkle grunn at de jo faktisk har sluppet den slags (fulle folk) ombord, og til og med skjenker dem mer snydens i løpet av turen?

Back