• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FriTirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad tirsdag fra Ris. Kaffe og en firkløverbit før jeg kanskje går og hviler litt igjen…eller flytter meg til sofaen for en mykere start på dagen. Morgenen skal også gå med på å finne et spisested vi kan besøke i ettermiddag/kveld. Og det beste - i morgen er det snart helg:-)

Morn fra RE11 direkte fra Tønsberg til National. Ikke smekkfult i dag heller, så ganske behagelig. Skal bli enda bedre når man slipper å se på div byggeplasser for dobbeltspor, og i stedet for kan kjøre på de, men det må visst vente 2 år til.

God morgen fra L1. Påfyll av regn ser jeg, men kontoret kaller for det. Flybilletter til vinterferien ble booket. SAS til ZRH, den såkalte «flyktningflighten». Men denne gangen var det faktisk mest hensiktsmessig booke i Plus via Swiss sine hjemmesider. I stedet for Go via SAS sine. Ha en fin dag

God morgen fra bortekontoret.. Fin time-managment i dag med gode 2000 meter i svømmehallen og låse seg inn klokken 07.29 på kontoret.

I ettermiddag skal man faktisk inn på en liten opearsjon oppe i knollen for å åpne noen bihuler - skal hvistnok være litt guffent, men regner med jeg får med noen skikkelige glad-tabletter hjem.

Ble en veldig SAS dag i går.. Gold-kvalifiseringen tikket inn på under tre måneder (før disse AmEx-poengene), en del jobbturer ble booket - og Dragen har faktisk booket fødseldagstur til oss i oktober til LA i SAS Business!! For ei slede av en Drage.. Og ingen poeng måtte lide så her skal det sankes.. Reisefeber som pokker. Hun til og med foreslo 1A og 2A så vi kan glo ut av vinduet.. Jeg frir igjen. :colgate:

God morgen fra Oslo. Her skal man ta i mot forhåndsstemmer i en brakke. Det er forsåvidt ganske kort dit og jeg begynner ikke på jobb før 0915. Så stått opp har jeg ikke gjort enda men får vel gjøre det straks.

Edit ser av vaktplanen at det ikke er før 0930. Haha win
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg

Stille og rolig i heimen i dag. Kona og sønnen har dratt på jobb og datter purker og sover noe hun antagelig skal gjøre i mange timer fremover. Planen i dag er å få unna litt jobb. Det tikker nok ikke inn noe tur til LA eller andre fjerne strøk her i dag, men jeg venter derimot på innkalling til Riksen for trinn 2 i sjauen jeg holder på med.

I ettermiddag skal man faktisk inn på en liten opearsjon oppe i knollen for å åpne noen bihuler - skal hvistnok være litt guffent, men regner med jeg får med noen skikkelige glad-tabletter hjem.

Lykke til med operasjonen Sud. Det går nok fint skal du se og ja du får nok med deg noen tabletter med litt krutt i når du er ferdig.

God morgen fra Stavanger :)
Her kom en hjem fra Bergen i går kveld. Føles aldeles deilig, etter å ha maratonjobbet gjennom det meste av sommeren, inkludert de siste tre helger. Sove lenge klarte jeg også og nå sitter jeg henslengt på sofaen å titter på tv’n.
I morgen blir det kontordag og Skype møte på «gamlekontoret» på Sola.
Ha en flott tirsdag :)

… skal hvistnok være litt guffent, men regner med jeg får med noen skikkelige glad-tabletter hjem

Ordnes med en lokalbedøvelse eller to. Frykt ikke, de gutta og jentene vet hva de driver med.
Men komboen moro-piller, mimosa, vin med Dragen og løpsk bookingfinger kan borge for en del artige stemningsrapporter fra Knausen! Der gledes…

God formiddag fra Forus,
Det jobbes godt i prosjektet , en uke hvor de fleste er tilbake fra ferie.
Rimelig grått ute , høsten kom brått selv om temperaturen er bra.
I kveld medlemsmøte i lokallags partiet med en stortings representant som foredragsholder.
Før det bygge oppfølging i FMS.
Ha en fin dag.

God dag fra Fornebu. Her kontoreres det og det skal det gjøres noen timer til avbrutt av en datter som er hjemme i et hus hvor inernett bare virker av og til. Kommer noen reaksjoner da...

Ut å være prøvekanin på restaurant i kveld som åpner på ordentlig senere i måneden.

Hu og hei .. Full dag på veien uten tid til forum. Makan! Litt senere i gang i morgen, mye å gjøre likevel.
Sitter i lenestolen hos guttungen med en flaske vann og en pose kjeks. Holder lenge etter en dugelig middag. Snart bingen ..

Back