• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Frisk onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Frisk onsdag fra Røros

God morgen fra Røros hvor det nå er minus 17 grader...godt å kjenne at man lever. Klar for en lang dag med møter...som vel avsluttes i 21:30 tiden. Nyt onsdagen du også.

Re: Frisk onsdag fra Røros

God morgen fra Grønland. Formen er god tatt i betraktning at store deler av tirsdagskvelden ble tilbragt på Gamle Rådhus. Som forøvrig serverte utmerket lutefisk. Endelig en liten luftetur, med SK Plus til Køben i kveld og fridag med julefrokost i morgen. Ha en finfin ornsdag[emoji3]

God morgen fra Hvalstad. -6 ute, og rimet gjør det nesten like stemningsfullt som hvis det hadde vært snø. Eldstemann er avlevert i barnehagen, så da nytes freden og roen før resten av gjengen våkner til liv. Blir vel ikke direkte arbeidsledig i dag heller, selv om enkelte bruker mye av dagen til soving. Ha en fin dag

God morgen hjemmefra. Hjemme med sykt barn dag 2. Barn som er friske nok til å være irriterende/krevende/oppegående nok til at far ikke får jobbet noe særlg på hjemmekontoret, men ikke friske nok til å være på skolen enda... herlig. Men i morgen blir det skole på arvingen igjen.

Ha en flott dag alle sammen!

God dag fra Arlanda Express. Super middag på AG i går og et lite møte i dag.

Nå bærer det hjemover til smurfen min.

Ha en fin en

G’morgen ... 24 faren-heite på gradestokken, så ikke så langt unna Hvalstad i såmåte. Ikke dårlig til å være på høyde med Nord-Afrika. Bikkjene var raske med businessen sin.

Fruen er allerede avgårde, så her sitter man foran peis og juletre med morrakaffe og radio og puster ut. Livet er ikke det verste man har. Om litt signaliserer Keurig’en at nok en kaffe er klar. ;)

God kveld fra Oslo. Rakk jo en tur innom points and pints i går. Merka det litt på formen i dag. Men men klarte å jobbe. I løpet av dagen har jeg visst blitt onkel til en nevø og pappa har fått sitt første barnebarn. Ikke verst det

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God aften fra det Sørlandske!

Travel dag i hovedstaden og hjem med SAS. Litt tung dag etter et meget hyggelig Points&Pints i går. Dessuten har jeg nådd en milepæl i dag, hvor jeg har nådd Platinum hos Radisson Rewards på "ærlig vis".

Nå skal det slakes resten av kvelden!

Back