• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FriFredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Julemarsipan, kokosmakron og Nespresso - klart det blir en bra start på helgen. Ikke så mange andre planer enn å få vasket bilen i løpet av dagen...i kveld leker vi A4-familie med taco på en fredag.

God morgen, det er fredag! :) Bussen ruller mot Oslo så det betyr arbeidsdag, men neste uke er ferie. Det kjennes innafor selv om det blir i nærområdet denne gang. Badet venter derimot på en oppgradering til mandag så gammelt blir revet ut. Greit å ordne litt hjemme. Ha en fin fredag alle sammen! :)

God morgen! Her i Sandnes kommune er det også fredag og man har startet på sjarmøretappen inn mot helg. En helg jeg egentlig satser på ikke blir så veldig begivenhetsrik. Her må det lades opp til flyttekaos neste helg. Well well. Kaffe i koppen. Det er bra. Ha en fin en!

God morgen fra Hvalstad. Her forsøker jeg få fått i noen i det Fjerne Østen, men ser ut til at jeg rekker sette pizzadeigen til langtidsheving innen det. Mellom jobbingen skal det også løpes litt i solen. Ha en fin dag

Fredag allerede? Dragen vekket hele huset med "fredag min venn" på full guffe over anlegget så det ble en kick-start.

Fredag betyr at vaskegjengen kommer og jeg kjører utekontor (i Østmarka denne gangen) og ser nå på gamling-appen at snittet er 12 kilometer per dag denne uken.

I dag skal det kokkeleres enchiladas (selvf. uten noe kit) og Fauda på spelleren.

Morn fra Kolsås. Bestilt oljeskift på bilen, tenkte først det gjør man enkelt selv, men det var visst ikke like lett på en italiensk bil fra 2010 som det var på tysk bil fra 1992, så da får SvendsenEksos ta jobben for en drøy tusenlapp i stedet for. Har tross alt litt bedre råd i dag enn jeg hadde som 18-åring så det skal nok gå greit.
Tur til sydligere strøk (Sandefjord, i egen bil) for å besøke fattern i ettermiddag.

God morgen fra Lillestrøm. Her venter hjemmekontorering over en lav sko. Relativt lite kontorering å gjøre, men litt Zoom møter med kollegaer i verdens største land - utlandet - må til.

Men det er fredag! Det betyr at når jeg henter Storsmurfen på kontoret hennes så skrenser vi ned i garasjehuset. Løper ut av bilen. Opp trappene. Sloss om å komme først til døra. Presser oss inn i gangen. Bort til kjøleskapet... og resten blir historisk

Ha en fin en

G'moorgen! Her var jeg knapt ute av dusjen før svigerbeistet trykket alarmen fra hulen sin. Da var det bare å sette igang med det som må gjøres .. I tillegg meldte pleiersken seg syk, så det blir litt ekstra på oss i dag. Gjett om hun skal legges tidlig i kveld.

Straks igang med ukens siste skift. Deretter blir det en ukes Thanksgiving-pause før det blir helgevakt. Så etter noen ukers aktivitet med jobb og reising skal det bli godt å roe'n litt. Skjønt roe'n .. fruen har vært så elskverdig å bestille et par møbler som må settes sammen ...

I morgen .... Nå mer kaffe.

Back