• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mmmmMai og mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme i Vikla Granlien. Kaffe, forum og nyheter og ikke mange andre planer for dagen. Enn så lenge ikke spor av «uværet» med regn og sne som er meldt…kan jo håpe vi slipper. Ha en best start på en best måned!

Goood morgen fra Bangkok. Her var temperaturen nydelig på morrakvisten, men nå begynner det å dra seg til. Lett frokost hjemme er inntatt, likeså litt nyhets surfing hvor en ser at vinteren ennå holder grepet hjemme på berget, nei, da foretrekker jeg varmen her, men nå må også jeg gjøre litt innsats for inntekten og en natt økt i hula venter til helgen. Før det håper jeg å få samlet jentene til litt kveldshygge og bilen må gjerne få på sommerdekk, eller??
For øyeblikket nytes litt Champagne i SQ loungen på Suvarnabhumi, for dagen må jo feires :)
Ha en aldeles flott 1. mai :)

Morn fra havet.

1.mai går i ankerhandling og klargjøring for rigmove.
Skal seile sørover i ettermiddag så hjemturen etappen til KSU på onsdag blir kortere og vi har større mulighet for å nå WF som er altfor glad i å fly fra levebrødet sitt (oss pax).

Ellers er dette en god dag. Overtid+nattillegg+helligdagstillegg og fri kost.
Kommer til å sove så godt når eg og Agnes møtes kl 0705 [emoji42][emoji42]

FQTV

G’morgen, ja .. Vått utenfor, og måkene skriker. Noe man hører lite til der jeg bor.

Straks frokost, og så blir det å tusle over til kontoret. Egentlig deilig med bortekontor på en slik dag. Får være helt i fred. Resten av uka blir nok masete nok med kundebesøk og tilhørende aktiviteter. Men artig det og.

Mornings fra Asker. Regn/snø/sludd og 2 grader, så de vanlige aktivitetene i forbindelse med den internasjonale villa-eier hagearbeidsdgen utgår. Like greit for en seig forkjølelse har jeg også pådratt, såpass at jeg tviler på det blir noen løpetur i dag. Ja ja....av skatter blir vi tynget ned. Ha en fin dag

Last edited:
Litt gråere i dag etter en strålende helg. Nortug'en tok nok sola med seg.

94b3e9e23eea5183d0f7960467a31fef.jpg

God morgen. Skulle nok kommet meg opp i EB tid for nå regner det bra her. Vurderer om det blir joggetur eller lett oppvarming også styrke.

Morn fra Kolsås. Her går det i Brio-tog for alle pengene mens mor og far kan ta det rimelig rolig. Må nok spises litt kakerester i dag også

God morgen fra Knausen-Kollen - her oppe snør det og da er det brennende peis og masse levende lys. Grunnarbeidet for frokosten er klart og baconet i ovnen. Dragen har bestilt ferskpresset mimosa et par etasjer over her og det skal fikses. Sabla godt å ha familieoverhodet hjemme igjen.

Vi er heldige som lever i en del av verden som feirer og verdsetter arbeiderene og deres rettigheter..

Last edited:
Huff fra Lommedalen, snøen laver ned og legger seg på alt unntatt asfalt som får sollys på seg når det er skyfritt. Det er MAI, en måned uten R, da skal det være varmt og vår, men vinteren er ikke over, vi kan ikke en gang si at den er innom på en liten etter-visitt, nei den er ikke over. Hvor blir det av denne drivhuseffekten dem har lovet vårs i flere tiår...
I dag blir det indretjeneste og fyring i peiser. For 2 uker siden trodde vi at vi kom til å måtte bære ut igjen en del av den veden vi tok inn tidligere i vinter, nå er vi redd vi må bære inn enda mer.
Ha en strålende dag, alle sammen.

God dag fra Oslo. Her kjennes det ut som ting gynger, men sånn kan det vel være av og til etter å ha vært på båt. Her blir sommerjakken byttet tilbake igjen til vinterjakka for jeg skal tilbringe en anselig del av dagen i dag utendørs, da man er med og arrangerer et større arrangement i dag. Kjenner det dog var godt å slappe av iallefall bittelitt hjemme. En delvis rød ullgenser er også skiftet til.

God dag fra Kongsberg.

Endelig hjemme igjen nå etter 5 uker i Son. Her var det hvitt i morges, men det ser ut som snøen har smeltet bort nå. Vi fikk med oss treningsprogram hjem fra Son, så i dag har jeg kjørt en økt med styrke. Det var jammen tungt nok. Det er utrolig hva en kan legge inn av økter uten noe annet enn egen kroppsvekt, noen vekter og et strikk. I morgen får jeg prøve meg på en kondisjonsøkt tenker jeg.

Back