Friday... Ya'll be safe now.

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Da har fredagen deres begynt, og torsdagen min snart sluttet.

Må innrømme at Southern Charm har vokst litt på meg etter noen dager her. Først var det bare annoying, nå begynner det å bli litt søtt også.

Det er ikke så ofte man er i businessmøte i NYC eller LA og spør hva folk gjorde i går og får til svar:

- "I was up shooting ducks. Then I had myself a beer while my wife gutted 'em. Then we ate'em"

Så er det når lyset lyser på Krispy Kream... da har de ferske, varme doughnuts som smelter i munnen.

Og Fried Chicken, "thank you mam" og Whiskey Lemonade på Mary Mac's

Dere får ha en skikkelig superdigg dag

Her i Doha er det tidlig morgen og snart et fly hjem til Oslo. Så bærer det rett på jobb hele helgen. God helg!

Mornings fra Bangkok. Etter en lat formiddag er det snart tid for å få seg en brunch. Etter noen dager med lunch på små lokale sjapper får det bli en tur til Stable Lodge for et par danske smørbrød. Senere i dag går turen opp til hytta i Chiang Mai, blir hyggelig å treffe igjen madammen som allerede har vært installert der et par uker. Flyturen opp går med TG 773 i C. Dessverre slutt med 747 til CNX. Ha en aldeles fortreffelig fredag[emoji3]

God morgen fra toget mellom Stavanger og oslo.
Benytter reisetiden til å fundere på om jeg ikke må ta en tur med BA til London snart for å teste ut fordelene med det blanke, fine sølvkortet som dumpet ned i postkassa i går, og om turen skal være en eller to dager.

Mornings. Litt usikker på om det er vinter eller høst utenfor her. Er jo heller ikke så langt unna en skikkelig dårlig sommerdag. Vel vel, Prærien kaller, før det blir poker hos en kamerat i kveld. Erfaringsmessig er han heller ikke gjerrig på spriten, så da er vel skjebnen bestemt. Ha en fin dag

God morgen mellom Oslo sentrum og Gardermoen - her er det sommervær - pluss 3 grader, opphold og har gjort oss klar for å ta i mot rester av stormen TOR :)

Ha en flott helg.

Jan

Attachments

• fredag-4.jpg
    fredag-4.jpg
    54.7 KB · Views: 395
God morgen fra Stavanger! Sitter her og sløver, før det blir et stk kveldskift senere i dag før man tar en ukes "langhelg"!

Blir vel og til, at man må ta en telefon til Møller bil og se om de har fått orden på vår lille KolsWagen og eventuelt få hentet ut en lånebil ila dagen!

Ha en fin en folkens! :)

God morgen fra gullstuen på OSL. Jeg er klar for vintersommerferie. Og endelig får jeg teste SAS ny biz. Kom tidlig til flyplassen og da gikk poengoppgradering igjennom. Skal nyte turen mot EWR, og videre mot MIA i United first [emoji41][emoji41]

Guddy mornings fra Sola.
Dagen startet med fjærbrudd og full stans på garasjeporten. Da den j@vla skiten er 15 år gammel er jo selvsagt noen av de lavere liggende delene rusta godt fast og det endte med 1,5 times mekaniker arbeid før porten kunne beveges både opp og ned. Er det rart jeg vil ha èn ny leilighet og ikke to forb¤%nna hus?
Nå får en komme seg videre å kjøpe deler, midt i arbeidstiden, før Tor kommer innom for å friske opp tilværelsen til oss vestlendinger nå på eftan.
På kveldingen blir det god mat og nyervervet rødvin.

Ha en glimmers dag :)

God dag fra Gamle Oslo. Fra sykesofaen kan det rapporteres om at det er mørkt ute og kanskje stille før stormen, som vel for det meste skal observeres fra sofa. Må ut en liten handlerunde, kanskje få tak i en småkveite, som jo er godsaker. Ha en fin-fin dag, med eller uten Tor !

God formiddag fra Snillfjord. :)

Her blåser det allerede friskt, og det er nok bare forsmaken på det som kommer, når Tor banker på døra utpå ettermiddagen/kveld. Man har alt fått hentet både post og aviser. Neste stopp på planen er å gardere seg med batterier i både lommelykter og hodelykter, samt å finne frem en del te-lys som man plutselig får bruk for uten forvarsel.

Kommunens eget sms-varslingsystem fungerer i alle fall godt, og man er oppfordret til å sikre løse gjenstander som kan volde skade. Oppfordringen er tatt til følge, så da kan Tor komme, jo raskere jo bedre, så er man ferdig med det.

Nåvel, ha en vindfull dag! :D

Last edited:
God fredag fra Melhus, Tippeliga oppsettet for de første 25 rundene har akkurat blitt lagt ut. Da er det 1 ting å gjøre; når blir det flytur og når blir det buss?? Ser i skrivende stund ut som det blir flytur til Bodø i starten av juli, Stavanger i slutten av juli og Molde kanskje Molde i september så at jeg passerer 100 flyvninger tidlig neste år ser jeg ikke bort fra. 81 i skrivende stund + 2 om litt under 14 dager :-)

God ettermiddag fra Berger

Her drypper det godt på vinduene og vi ser det begynner å blåse litt opp. Så det blir vel å kjenne bittelitt på TOR i løpet av kvelden.

Har akkurat fått dyttet i meg fredagsvaffelen, noe som er ukas høydepunktet i arbeidsuka vår.

Fruen på ny tur, så det blir ny hjemmehelg med barna. Så vi får se om vi kan finne på noe ugang.

Nå er det bare å samle energi til å komme seg igjennom de siste 3 timene av dagen. Kjenner jeg mangler litt arbeidslyst, men får krysse fingrene for at jeg får tilbake i alle fall litt....

Ønsker alle en trivelig helg!

S

God morgen fra Fort Lauderdale... Snart hjem via EWR, heldigvis F på første leg. God helg...

G'mooorgen! Godt å høre at Fnate begynner å få tak på livsstilen her i sørøst .. Yankees er dog en perst og en plage .. stressa folk nordfra kan godt holde seg der.

Fint vær og kun T-3 ... Men først skal en arbeidshelg gjennomføres.

Fytti katta mann, jeg er uggen i kroppen. Forkjøla og generelt laber form.
Men ut å fly i denna stormen skal man. Jaujau. Får klore meg fast og hive innpå litt smertestillende.
Kommer i allefall avsted før dette setter inn:
TAF ENBO TEMPO 3006/3012 22040G60KT 4000 SHRAGS BKN012CB

God ettermiddag fra en solfylt prærie. Sitter og lader opp med en espresso før det skal hentes i barnehagen.

Torsk og rødvin er kjøpt inn, det samme er endelig hotell i Dubai.

God fredag fra OSL Lounge. Ble fortalt at jeg skulle ta inn til høyre her. Satser på at det er den mest fjonge avdelingen. Inntørkede halve kanelboller er ikke det mest fristende jeg har sett på slike steder. Og wlan ser ikke ut til å funke herifra idag.

Ha en god en alle som vet hvilken vei de skal ta i loungen.

God fredag fra OSL Lounge. Ble fortalt at jeg skulle ta inn til høyre her.

Dårlig design. Det er det å ta til VENSTRE som er det kuleste når man er ute og flyr .. At det ikke er det samme i kantina er rett og slett amatørmessig håndverk.

Back