• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Frequent Flyers og Helse

Jeg setter «vitenskapelige løsninger» i hermetegn da alt av produkter som jeg har funnet for dette segmentet sålangt har med litt nærmere ettersyn et begrenset vitenskapelig fundament. I tillegg er man strengt regulert av instanser som f.eks EFSA for hva man kan hevde at produktet ditt tjener, men det er som du sier flere måter å bedrive med soft marketing på og få de til å virke mer troverdige enn hva de er. Det er her en av utfordringene ligger, om man kan komme opp med et produkt som ved hjelp av forskning kan hjelpe mot disse symptomene ville det da være aktuelt for de reisende, eller er det slik at de som virker å bry seg om dette er fornøyd med å endre rutinen sin, passe på væskeinntaket og bevege seg litt ekstra på flyet? Det tenkte produkt er langt ifra noen konseptfase, det er fortsatt på stadiet hvor vi ser om det er et behov som vi kan være med å tette og på hvilken måte vi best kan servere de aktuelle konsumentene.
 
Back
Top