Spørsmål nummer 2: Hvordan har en 18 år gammel skole-elev økonomi til dette?
Jobber kanskje litt på si, får kanskje litt hjelp hjrmmefra i tillegg?
Jeg hadde da bra økonomi som 18 åring jeg.
Går på prioriteringer det
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
En 18åring har ikke økonomi til å fly SAS-plus flere ganger i uken. Dét sier seg selv..
På instagram legger han det ihvertfall frem som han er Pandion, men i artikkelen sies det at han er EBD. Men er vel stas å gi inntrykket av PandionKanskje dumt spørsmål, men hvorfor flashe med status man ikke har? Bare meg som synes det blir i overkant teit?
Noen som har linken til instagram kontoen hans?Spørsmål nummer 2: Hvordan har en 18 år gammel skole-elev økonomi til dette?
Hahaha.
Jeg skjønner ikke helt. Hva er målet her? Fly ustanselig for å opprettholde status til fasttrack for SVG-BGO turene?
Hvis han ikke er EBP hvorfor har han Pandion tag med navnet sitt på?
![]()
Hjemmesnekra?
Jakte bonuspoeng og status til en viss grad er vel ikke noe ukjent fenomen her inne på forumet. Selv om dette tilfellet muligens kan karakteriseres som litt 'ekstremt' syntes jeg alikevell det er drit kult at han er åpen om det! Har man lyst (og råd) har man lov![]()
Fredrik får fløyet og skaffet status mens SAS tjener penger og publisitet. Vinn vinn! Har dere ikke noe bedre å si så ikke si noe. View attachment 38033
Fredrik får fløyet og skaffet status mens SAS tjener penger og publisitet. Vinn vinn! Har dere ikke noe bedre å si så ikke si noe. View attachment 38033
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.