Fredfylt lørdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Fredfylt lørdag!

..... håper jeg. Fortsatt fredag på MARTA'en her i ATL. Landet noe sent, rett bak Turkish og BA så immigrasjonen var smekkfull. Heldigvis bare å gå gjenom med Global Entry, men måtte vente en stund på kofferen. Så var det kø fra hælvete for å komme seg på shuttle til Domestic og MARTA-stasjonen, og der var det igjen fullt trafikkaos i innkjøringa, så ikke rart det var manko på shuttlekjerrer.
Så nå, over halvannen time etter ankomst, sitter jeg endelig på toget.

Lørdag skal det ikke gjøres mye.....

Re: Fredfylt lørdag!

Welkommen hjem.
Fyrer du opp en trip report med bilder og catering detaljer, eller bare glad for at det er overstått? :spin

Fredfylt lørdag!

God morgen. Såpass mørkt ute her i hovedstaden at det er litt vanskelig beskrive været. Men det regner ikke. Helg, så da syntes arvingen det var en god ide våkne på feil side av 6-tallet. Så da ble det en Kazaar i koppen. Få planer i dag, må jobbe litt med noe prosa så jeg forhåpentligvis kan komme meg på et eksternt møte, og en løpetur skader heller ikke. En tur til Strøm-Larsen er jo uansett obligatorisk på lørdager. Ha en fin dag

5f65b3c2fd46a16fdb76747770a0019b.jpg

God morgen fra Gjendesheim.

Her gjør en del av mine kolleger seg klare for en tur over Besseggen. Undertegnede sliter litt med ene kneet så jeg tørr ikke ta turen. Men det er forsåvidt greit for vi trengte uansett noen til å ha et øye på butikken også. Får se om det ikke blir en tur i nærområdet her når dagens problemer er løst.

Så får en se litt uva dagen bringer ellers. Uansett hyggelig å være på tur med kolleger.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra bed and soon breakfast.
Fårikål på andre dagen igår. Fy flate som jeg elsker denne årstiden!
Om ikke lenge vanker det lutefisk og da er ikke den rakede eller pinnekjøttet langt unna heller.
Montro om det ikke er noe sild å finne i kjøleskapet. Rett bak akevitten vil jeg tro.
Ha en snasen helg :)

God morgen fra senga. Det er en ok plass å være etter øl i Oktoberfestteltet på Chateu Neuf i går kveld. Det verste er jo at det ligger noen ølplaner i lufta i dag også. Men det er som man sier at reperasjon skader ikke.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Prærien. Flere med små som var i gang på feil side av seks tallet i dag. Det positivet er at jeg allerede har lest DN frem til Magasindelen. Prøve å komme oss bort på Elixia nå. Må nok jobbe litt i ettermiddag også.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra den solfylte elvebredden i Lillestrøm. Her sitter man med morgenkaffe i Lufthansa koppen og alt er bare stas. Ingen spesielle planer utover litt handling og indretjeneste. Flyturer er ikke før neste helg. Ønsker alle en riktig fin lørdag og helg! :)

God morgen fra Stavanger. Fortsatt stille i heimen da alle andre sover. Da får jeg nå styrt kanalvalg på TV'en. Ute regner det. Senere skal en ut på handling, den ene av døtrene mine skal kjøpe seg ny iPhone. Jeg har naturligvis tilbudt meg å legge ut ved å dra AMEX.... :)
Ha en fin en!

God morgen fra bed and soon breakfast.
Fårikål på andre dagen igår. Fy flate som jeg elsker denne årstiden!
Om ikke lenge vanker det lutefisk og da er ikke den rakede eller pinnekjøttet langt unna heller.
Montro om det ikke er noe sild å finne i kjøleskapet. Rett bak akevitten vil jeg tro.
Ha en snasen helg :)

Altsåååå... vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Tror bare jeg gir opp. :)

God morgen fra Horten. Messejobb alene i dag. Det er litt døvt men ikke sååååå døvt. Første utstilling hjemme i Norge på mange år så det er litt kult.

Jeg pimpet minibaren her også så elefanten er fornøyd.

Ha en fjong dag

God dag fra Gamle Oslo. Sannelig litt av et finevær vi har fått. Inspirerer til å ta på skrittelleren. Det er Bondens Marked på Majorstuen, så da er det logisk å ta beina fatt opp dit. Ser at der skal finnes både lam og hjort, kanskje også kje, i alle fall får jeg finne noe til kvelden og kanskje også til neste helg. En lammecarre er ikke å forakte. Vi får se, målet er 20.000 skritt, i hvert fall - ha en fin en!

God morgen fra Oslo. Jobbelørdag i dobbel forstand. Lage frokost mens babyen skal sovne i babybjörn på brystet og en dag på kontoret.

God formiddag fra Flybussen. Så skal man altså på en liten høstferie, og turen går til Hong Kong. Bonustur med SK i Plus. Lenge siden det har vært langtur i noe som ikke har seter det går an å legge seg i. Men overlever vel... Kanskje blir det en mikro TR her i Godmorgen-tråden. Ha en fin lørdag, hjemme, underveis eller borte[emoji3]

T-banen i New York forrige lørdag, t-banen i Oslo denne helgen. Liten bytur før man havner i Odalen i løpet av ettermiddagen. #eksotisk

Ha en god en :)

God formiddag - her sitter jeg og Alexa og koser oss med å sjekke flyavganger og forsinkelser. "Alexa, more coffee please"

Happy times[emoji3] 25k bonuspoeng fattigere og trygt plassert i 3D i Frithiof Viking på vei til Hong Kong.

Ser at det er tilgjengelig for innbyggere av UK, Tyskland og Nederland, men ikke Norge. :-(

.

Du kan få det med green card. Muligheter her ;) :
https://www.christianmingle.com/

Fyrer du opp en trip report med bilder og catering detaljer, eller bare glad for at det er overstått? :spin

Bare glad for at det er overstått. Stinn brakke og ikke noe ledig midtsete til tross for taktisk sjekk av seteplanen til siste slutt. til økonomiklasse å være er det ok. Ikke mer, ikke mindre. Setene er .. ikke spesielt gode. Pluss for at det fortsatt er mulig å få en GT før maten. Is midtveis er heller aldri feil.

Hjemme litt før 23 og sov som en død mann i 9 timer.

God kveld fra Torshov. Her prøver man å komme seg etter Oslos bratteste. Satte personlig rekord i år også. Men brukte 35 min lengre tid enn vinneren. Det er jo litt på et løp på 2,7 km. Hadde jo nesten vært flau hvis det ikke hadde vært sånn at løpet går rett opp wyller.

Back