Fredfylt lørdag!

Re: Fredfylt lørdag!

Du kan få det med green card. Muligheter her ;) :
https://www.christianmingle.com/

Bare glad for at det er overstått. Stinn brakke og ikke noe ledig midtsete til tross for taktisk sjekk av seteplanen til siste slutt. til økonomiklasse å være er det ok. Ikke mer, ikke mindre. Setene er .. ikke spesielt gode. Pluss for at det fortsatt er mulig å få en GT før maten. Is midtveis er heller aldri feil.

Hjemme litt før 23 og sov som en død mann i 9 timer.

Ja godt kjent med det der.
Har reist som pax i over 40 år og ikke bare på Første plass:cry:
Tar av og til Kjos rett fra FLL til OSL og bare i Premium. Godt verdt de ekstra pengen for jeg er klaustrofob baki.
Ellers så er det på J eller F med AA til LHR og små hopp nordover med BA og/eller SAS.

Værste tur i manns minne var vel Bombay til London til New York på Air India
I cattle og midt sete. Var glad når den turen var over.:angry:

Last edited:

Fredfylt kveld ja, fra Snillfjord. :)

Sov lenge og startet dagen i rooolig tempo, passer meg flott en lørdag. Fikk tømt nærbutikken for 1,75-liters bokser med lettmelk i formiddag, ble også en tur borti andre hyller for å fylle opp vognen, så i kjøleskapet er alt på stell. Været har vært høyst variabelt kan man si, men skal visst bli bedre ila morgendagen. Da dukes det nok for en eller annen aktivitet utendørs skulle jeg tro.

Nå, litt fotball og annet, før det blir noe film på TV. Ha en fortreffelig lørdag! :)

Foreløpig fredfylt lørdag her i koloniene også men stor og jævlig orkan på vei til Florida så hvis noen tenker seg hit neste uke kan det bli skraper i den planen.
Vi håper orkanen dreier Østover men Sydøst Florida er også i skuddlinjen.
Så er i høyeste grad Bahamas.
Kommer den på besøk skal jeg sende trip rapport hvis det blir tid.
Får det travelt med å berge båter.
Bor på kanal og har egen båt som må pakkes inn og surres fast.
Må også ordne med nabobåtene så de ikke sliter seg og krasjer inn i min båt.
Har vært med på noen slike orkaner før og den verste i manns minne var Wilma.
Da hadde jeg 6 båter å være ansvarlig for og fikk berget dem alle men store ødeleggelser i nabolaget.
Blåste ned hagegjerdet mitt og slet av takrennene som om de var laget av papir.
Det var som om djevelen kom på besøk og han forsynte seg godt.
For å gå utafor måtte man ha på seg dykkermaske for å beskytte øyene, det pøsregnet vannrett i 180 kilometer i timen med mere i kastene.
Har jo forsikring men later som jeg ikke har det.
Skal bli spennende, sitter med en kald pils nå og roer nærvene før stormen:lol:

Lammecarreen de hadde på Bondens Marked på Majorstuen var ikke så fristende, da det meste av fettet var skåret bort. Ble i dag hjort i stedet. Årets beste måltid i heimen.

30049007175_44b4692fd0_z.jpg

Det er aldri og forakte. Dessuten så slipper man koke det bort i kålen, som enkelte andre her inne

Carré er som kjedet enebolig; Rekkehus, som vi kaller det her.
Noe kjøtt skal i gryta, annet skal i ovnen.
God helg :)

Lammecarreen de hadde på Bondens Marked på Majorstuen var ikke så fristende, da det meste av fettet var skåret bort. Ble i dag hjort i stedet. Årets beste måltid i heimen.

Uffda, ser ikke fristende ut, men jeg er vegetarianer og sluttet å spise dyre lik for 3 år siden.:colgate:

Det er aldri og forakte. Dessuten så slipper man koke det bort i kålen, som enkelte andre her inne

3cf73996097d251b30868d11b9a75d24.jpg

Hvorfor er det så mange håndtak på grevlingen din?

Uffda, ser ikke fristende ut, men jeg er vegetarianer og sluttet å spise dyre lik for 3 år siden.:colgate:

Samme sier jeg. Dyrere er ikke alltid bedre. De har mye billigere lik på f.eks McDonalds og de er forbausende gode :)

Back