LN-MOW Flyklapper Medlem 15 Jan 2007 #1 Vel - de ble tatt paa fredag!! To smaa av 753 N552TZ foer avgang til Gander/Budapest/Kuwait. 138 'glade' nasjonalgardister som skulle til Afghanistan. Attachments 01.jpg 82.8 KB · Views: 8 02.jpg 64.4 KB · Views: 8
Vel - de ble tatt paa fredag!! To smaa av 753 N552TZ foer avgang til Gander/Budapest/Kuwait. 138 'glade' nasjonalgardister som skulle til Afghanistan.
Desk pilot ScanFlyer Crusty 15 Jan 2007 #2 Det har vært kommentert tidligere her på forumet, og jeg gjentar det gjerne: 757en er flott i ATA-dekoren :up:
Det har vært kommentert tidligere her på forumet, og jeg gjentar det gjerne: 757en er flott i ATA-dekoren :up:
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 15 Jan 2007 #4 Det hørtes ut som en lang og slitsom tur i en 757. Hvor ligger Gander? Jeg regner med at Gander og Budapest er re-fuling stops? BF:cool2
Det hørtes ut som en lang og slitsom tur i en 757. Hvor ligger Gander? Jeg regner med at Gander og Budapest er re-fuling stops? BF:cool2
Savipix ScanFlyer Rusty 15 Jan 2007 #5 Originally posted by Bizflyer Det hørtes ut som en lang og slitsom tur i en 757. Hvor ligger Gander? Jeg regner med at Gander og Budapest er re-fuling stops? BF:cool2 Click to expand... Gander, Newfoundland, Kanada
Originally posted by Bizflyer Det hørtes ut som en lang og slitsom tur i en 757. Hvor ligger Gander? Jeg regner med at Gander og Budapest er re-fuling stops? BF:cool2 Click to expand... Gander, Newfoundland, Kanada
LN-MOW Flyklapper Medlem 15 Jan 2007 #7 Originally posted by Bizflyer Jeg regner med at Gander og Budapest er re-fuling stops? Click to expand... Det er korrekt. Budapest er ogsaa crewbytte. Gaar du paa gaten i Budapest og hoerer noen snakke amerikansk, er det gode odds for at de er ATA-crew.
Originally posted by Bizflyer Jeg regner med at Gander og Budapest er re-fuling stops? Click to expand... Det er korrekt. Budapest er ogsaa crewbytte. Gaar du paa gaten i Budapest og hoerer noen snakke amerikansk, er det gode odds for at de er ATA-crew.
LN-MOW Flyklapper Medlem 15 Jan 2007 #9 BUD blir brukt fordi Frankfurt var et mareritt .. og sinnsykt dyrt. Og at crewet stortrives der, er et annet pluss!
BUD blir brukt fordi Frankfurt var et mareritt .. og sinnsykt dyrt. Og at crewet stortrives der, er et annet pluss!
LN-AFG ScanFlyer Gold Medlem 15 Jan 2007 #11 Hvordan fordeles Business class setene på slike flighter MOW'ern? Eller er det gullgrisene som stikker av med dem?
Hvordan fordeles Business class setene på slike flighter MOW'ern? Eller er det gullgrisene som stikker av med dem?
LN-MOW Flyklapper Medlem 15 Jan 2007 #12 Hvilke business class seter???? ^_^ De er tatt ut av alle 753'ene. Ellers blir de ofte gitt til gutta som laster flyet som 'beloenning'.
Hvilke business class seter???? ^_^ De er tatt ut av alle 753'ene. Ellers blir de ofte gitt til gutta som laster flyet som 'beloenning'.