Fredag & november

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
November i gang, ja .. Halloween er over og det er kun noen dager til neste gyserdag .. ;)

I natt drömte jeg i feberfantasiene mine, at jeg og Cecilie + noen flere var paa en valgvaake, hvor Trumpern selv ogsaa var (!!) - og at vi live fikk valgresultatene -- som var nedslaaende.... :drunk: Et ekte mareritt, at jeg skulle drömme om oransjemannen det hadde jeg aldri trodd! :lol: For mye podcasts i det siste, tipper jeg.

Goood ettermiddag fra et vinterlig Skaun!

Her ligger det 5 cm nysnø på plena og det stormer rundt hushjørnet. Betyr bare at man fortere enn svint må komme seg bort herfra, så da blir det Maltatur neste søndag, og Miami-tur like etter.

Går ikke an å være hjemme når det snør!

Ellers alt fint. Gjemmekontor med caps og joggebukse (jobbebukse), varm kaffe, snart middag og rødvin i glasset! Helg, kom og ta meg! :)

Kim

Eller NAV-bukse.....man yter ikke mye i en slik :stir

Hahaha, mange kriser som er løst i en joggebukse gitt! :)

Hatt hjemmekontor siden 2001, og det er vel mest brukte jobb-buksen ever! :) Selvsagt ikke ute blant folk da... hehe.

Kim

Hatt hjemmekontor siden 2001, og det er vel mest brukte jobb-buksen ever! :) Selvsagt ikke ute blant folk da... hehe.

Kim

Eier ikke en eneste joggebukse…men så jogger jeg ikke heller. Har heller ikke noen kosebamse som noen kaller dette plagget uten at noen har sagt at jeg er særlig dårlig til å kose meg…

Kim

Hadde tre husregler under Coronaen:
1. Alltid åpne hjemmekontoret kl 8:00
2. Barbere meg hver morgen
3. Aldri, aldri joggebukse

Bruk av Joggebukse er det første sikre tegn på menneskelig forfall…

I natt drömte jeg i feberfantasiene mine, at jeg og Cecilie + noen flere var paa en valgvaake, hvor Trumpern selv ogsaa var (!!) - og at vi live fikk valgresultatene -- som var nedslaaende.... :drunk: Et ekte mareritt, at jeg skulle drömme om oransjemannen det hadde jeg aldri trodd! :lol: For mye podcasts i det siste, tipper jeg.

Mareritt! Håper vi våkner til bedre nyheter onsdag morgen :cry:

Back