God morgen fra Ris. Stor stas å våkne i egen seng Nå klar for et walk&talk-møte med en samarbeidspartner før det blir møter i og utenfor byen. Absolutt klar for frihelg hjemme.
Fredag er alltid riktig... God morgen fra Lillestrøm. Endelig fredag og straks litt flaksing igjen. Fire flyturer på Hamburg tur lørdag til søndag, også tre flyturer i starten på neste uke med blant annet E2! Ha en fin fredag og helg alle sammen!
Endelig fredda! Og det er fint... Vanlig kontordag i dag, og ikke for mange møter. I kveld blir det sannsynligvis tapas og cava på Aker Brygge da man er invitert på den norske relanseringen av Seat. Ellers blir det nok en tur til opphavet i løpet av helgen. Ha en strålende helg[emoji3]
God tåkemorgen fra Groruddalen - dagen avsluttes på kontoret kl 12:30 - så er helg - og de av dere som er har på sanddynen på 19R (OSL) i det siste - lurer på om veien inn er bra nok for å kjøre inn til sanddyna.
God morgen fra Oslo S. Rekker en kort espresso før NSB R20 skal ta meg ned til Østfold for noen møter før lunsj. Så litt kontorering i hovedstaden før det etterhvert blir å kommer seg ned til riktig side av Oslofjorden og et 24t opphold på Tjøme. Ha en fin dag
Som jeg pleide å si til bl.a. mine portugisiske kolleger hos min forrige arbeidsgiver når de klagde på at det var kaldt her om vinteren: "You chose to move here"
God fredag fra Alfaset. Forhåpentligvis bare 8 timer til man setter snuten nordover igjen. Ingen voldsomme planer for helgen.
Her har man blitt "kastet av" orginal flight, men skal etter planen komme seg hjem i dag uansett :crowded
Slipper i hvert fall å stikke innom kontoret etter ankomst SVG, noe jeg måtte hvis jeg hadde blitt med orginal flight, så det er da i det minste en positiv side med det
Muligens litt kortere sikt enn normalt, men satser på at det blir bedre utover dagen.
Ha en fin fredag forumister
Edit: Og så er det blitt endringer på flight igjen...
God morgen fra toget. Kjenner litt i halsen at vi har sittet ute på verandaen mye i det siste. Men ikke så galt, og i kveld er det styremøte i Bongos Tryllereiser igjen. Det er med velferdsoffiser, støttegruppen for sensitive reisende med kontinuerlig snag og til slutt meg.
God fredagsmorgen fra det Sørlandske hvor solen skinner.
Halv dag på kontoret i dag ettersom minstemann ligger syk hjemme. Så da blir det gjemmekontor resten av dagen.
Får finne på noe godt til middag i dag som passer til en god flaske rødvin tenker jeg. Har ventet på denne fredagskvelden i mange dager allerede faktisk......
God strålende sommer-morgen fra Stavanger. Det ble sent hjem fra Bodø i går, med masse +timer da
Ellers lå det strålende nyheter på mailen i dag, ny jobb som innebærer turnustjeneste på døgnbasis, noe som betyr mye mer lønn, mye mer fri, som igjen betyr enda mer fritids reising
Imidlertid finner ikke overgangen sted før om 10mnd, arbeidsgiver påsto jeg innehar kritisk kompetanse som han ikke vil eller kan gi slipp på umiddelbart. Ble nesten litt høy på meg selv der ja.
Jaja, da blir det feiring i kveld
Ha en super helg!
God middag fra Stavanger. Dagens lunsj er akkurat inntatt og det vi slo på stortromma her på kontoret og gikk for take-away. Ikke feil når utvalget i kantina kanskje ikke er like spennende. 2,5 timer til med kaffemarinering her så bærer det hjemover.
Da var man i gang .. snart helg her også. Satser på en tur ned på Comeback Vinyl i morgen siden det er Record Store Day. Mye styr denne gangen, og det ventes storinnrykk. Er selv ute etter en Steven Wilson-EP og en nyutgivelse av 'UK'. Finner jeg begge disse er jeg fornøyd.
Men nå skal bikkjene luftes, kaffekoppen fylles og så er vi i gang med ukens siste arbeidsdag.