Kingstone Ops Manager 29 Jun 2010 #1 En god stund siden jeg har postet bilder her nå, så syns det var på høy tid. Fredag var jeg i området og var jo nødt til å besøke vollen. Så dette ble min lille fangst Lima November - Instrument Landing System Dama sit første flybilde, LN-NOU. Ikke værst. :fly
En god stund siden jeg har postet bilder her nå, så syns det var på høy tid. Fredag var jeg i området og var jo nødt til å besøke vollen. Så dette ble min lille fangst Lima November - Instrument Landing System Dama sit første flybilde, LN-NOU. Ikke værst. :fly
putzmeister ScanFlyer Dusty 29 Jun 2010 #3 Hei, Her var det mye blårøyk. Morsomt å se bilder fra deg igjen
Kingstone Ops Manager 30 Jun 2010 #6 Takk putzmeister said: Hei, Her var det mye blårøyk. Morsomt å se bilder fra deg igjen Click to expand... Liker blårøyk GG said: Var US Airways her i fjor sommer? Click to expand... Jepp. De startet vel opp i april i fjor?
Takk putzmeister said: Hei, Her var det mye blårøyk. Morsomt å se bilder fra deg igjen Click to expand... Liker blårøyk GG said: Var US Airways her i fjor sommer? Click to expand... Jepp. De startet vel opp i april i fjor?
Halvorsn ScanFlyer Molded 30 Jun 2010 #7 Artig å se bildepost fra deg, igjen ja! Fine og skarpe bilder (muligens det du tenkte på Marius? at de hadde litt jagg?) syns de var bra, jeg
Artig å se bildepost fra deg, igjen ja! Fine og skarpe bilder (muligens det du tenkte på Marius? at de hadde litt jagg?) syns de var bra, jeg
G GG ScanFlyer Blue 1 Jul 2010 #8 Kingstone said: Jepp. De startet vel opp i april i fjor? Click to expand... OK....bare lurte, siden fredag 26.juni ikke fantes i år, men i fjor. Sorry, bare måtte. Men absolutt fin bilder!
Kingstone said: Jepp. De startet vel opp i april i fjor? Click to expand... OK....bare lurte, siden fredag 26.juni ikke fantes i år, men i fjor. Sorry, bare måtte. Men absolutt fin bilder!