• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Frankfurt 14/07-09

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Tja.. Ingen skal vel beskylde meg for å være kjapp med redigeringen av bilder, men har nå fått ånden over meg og gjort meg ferdig med bildene jeg tok i Frankfurt under min ferie i fjor :-)

Håper dem faller i smak, der vil nok dukke opp bilder fra London og Manchester i løpet av høsten tenker jeg. Også dem tatt i fjor.

Men over til bildene:

fra1.jpg

fra2.jpg

fra3.jpg

fra4.jpg

fra5.jpg

fra6.jpg

fra7.jpg

fra8.jpg

fra9.jpg

fra10.jpg

fra11.jpg

fra12.jpg

fra13.jpg

fra14.jpg

fra15.jpg

fra16.jpg

fra17.jpg

fra18.jpg

fra19.jpg

Fine bilder;-) Du har fått med deg D-ALCQ ser jeg, beklageligvis finnes ikke denne maskinen lenger da den var inblandet i et fryktelig uhell for en tid tilbake.

Flott, FRA er vel en av de få flyplassser i Europa med unntak av AMS hvor MD-11 fortsatt frekventere dagligdags...

Back