Fra Rygge til hygge!

Glimrende! Hyggelig å treffe dere igjen og keep truckin'!

Last edited by a moderator:
Mange fine bilder for de som ikke kunne være med på noe som helst i år heller :)

Hva mener du med "nesten hjemme" ved bildet av SAS? Når du er fremme ved SAS flyet så er du vel på en måte hjemme allerede?

Vet ikke hvor jeg skal begynne men dette er, som vanlig, en NYDELIG TR Speedy!

Kjipt at jeg ikke kunne bli med i år, men man håper at man kan bli med neste år...

TUSEN TAKK SPEEDY!!!
:devot::devot::devot:

Men synes du har vært litt overivrig med Photoshop.... ;)

Velkommen tilbake.. Har savnet og etterlyst deg.. Speedy..
Helt topp.. Nå må du pinadø ikke forsvinne igjen...:headbang
Takk for det! :)

Blir nok mer og mer aktiv fremover - snart ferdig i 'forcen, har en ny tur på trappene om få uker og begynner å tjene penger igjen i april! ;)

Utrolig bra Martin!
De beste TR-ene, er de med bilder - og der leverer du til det fulle :)
Ser ut som dere hadde en knall tur!
Tusen takk! :)
Elsker selv rapporter med bilder av personene bak nickene, derfor prøver jeg å gå foran med et (godt?) eksempel! ;)

Glimrende! Hyggelig å treffe dere igjen og keep truckin'!

Meget hyggelig å hilse på igjen, Andreas! :)

Gøy !
(men faen som dere spiser :D )

Må jo bli stor og sterk.. ;)

Mange fine bilder for de som ikke kunne være med på noe som helst i år heller :)

Hva mener du med "nesten hjemme" ved bildet av SAS? Når du er fremme ved SAS flyet så er du vel på en måte hjemme allerede?

Det flyter SASblått blod i årene mine, så du har nok et poeng! ;)
Ref'er litt til "Nesten hjemme"-kampanjen som SAS kjørte for en tid tilbake siden. :)

INGEN over, INGEN ved siden Speedbird.

Fantastisk tripreport av øverste hylle, tusen takk :devot:

Skal bli godt å få deg i arbeid igjen slik at det kan bli mere flyvninger på deg. :up:

Herregud :O er det mulig med en så bra TR ? alt var jo med.
Dette er den perfekte svar på en TR! En glede å lese!

Dette var jo en super comback-rapport! Som vanlig i speedy stil og med masser av bilder! Og det så ut som at alle guttene var veldig glade i hverandre. Kanskje ikke så mange jenter nede på Rygge, slik at nærheten til gutter blir et greit substitutt. Ja, nesten slik man hører om fra amerikanske fengsler! ;)

Akk ja! Kåschelig det!

Eneste minuset var at flygingen foregikk litt for langt bak i grisene! Men noen skal jo fly der også! hehe!

Takk for den!

BF:cool2

Som vanlig fra deg... En utrolig herlig TR dette ! -Mange, mange bilder, morsomme kommentarer og noen ekstra morsomheter... Ja- dette er bare fantastisk !

DSC03957.jpg

- Hva er Kinko's, Martin??

Et "Office and Print Center"

Back