I dagens papirutgave av DN kommer Hans Geelmuyden med ros til SAS og Claus Sonberg.
"Det var jævlig bra. Han fikk frem Ryanairs svakheter, noe alle vi som har fløyet med Ryanair er kjent med" sier Geelmuyden om Claus Sonbergs flyreise med Ryanair.
Men det er herlig å se engasjementet en tidlig mandags morgen...
Det jeg synes er rart, er at ikke noen kommenterer produktet til Geemuyden.At noen lenger gidder å ta imot råd fra ham, er for meg ikke lett å forstå.Av fremtredende Geemuyden-kunder i det siste, er de jeg lettest kan huske Berit Kjøll, Sylvia Brustad og Randi Flesland (som adm.dir. i Avinor). Synes ikke de fikk så mye ut av Geemuydens råd. Allikevel slipper denne fyren til daglig i media med sine spesielle meninger.
Hva er egentlig så ille med FR?
Jeg ser sjeldent på meg selv om lavprisselskapenes forkjemper, men Norwegian lar deg frivillig reservere et sete - velger du et annet sete på flyplassen betaler du ikke noen ny avgift. Så vi trenger jo ikke overdrive gebyrvannviddet... Og DY er vel ikke engang topic!I tillegg så har jeg betalt for valg av sete, hvorfor må jeg betale engang til hvis jeg vil bytte sete på flyplassen, kanskje jeg treffer kjentfolk, har jo betalt 2 ganger for ste før, 1 gang som en billett og 1 gang som et valg, er det ikke lov å ombestemme seg heller uten at det skal koste????
Hva er galt med SAS siden de reisende flykter over til Ryanair?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.