![]()
Skikkelig stusselig med ett boardingkort for alle tre flightene #sparetiltak ?
Denne trip-rapporten er jo som en god bok - kul umulig å avslutte lesingen, og man vil ha tak i oppfølgeren med det samme! Knips i vei og skriv mer!
Takk for en flott og underholdende rapport! Burma, som så mange andre steder, frister i fremtiden![]()
Flott rapport som gir litt flashbacks til min DM-tur i mai![]()
Flott report
Tøft av deg å reise alene visst det var det du gjorde mesteparten av turen?
Mens vi sto i en heis så spør plutselig en om hvor jeg skal. Det viste seg at den ene av de to andre som var med i følget var en nordmann. Akkurat nå så husker jeg ikke om jeg svarte på det han spurte om en gang for da var jeg så sliten og dårlig. Tror han sa han skulle til Oslo. Kanskje det var noen herfra?
Takk, CecilieHelt kanon rapport så lang! Mer mer mer![]()
TakkerIdag sto HS-TGW i Thai sin hangar her på BKK. Tar selv en natt på Novotel Airport Hotel og tok flyplassens shuttlebus i påvente av morgendagens utsolgte DY flight til OSL. Litt interessant denne shuttlebussen faktisk, for den tar deg rundt litt hit og dit innimellom alle cateringfirmaene, thai tech, thai administrasjon etc etc på veisystemene som omkranser flyplassen. Var bare et lykketreff at jeg traff på denne bussen.
Dog skriver du så godt at jeg allerede har plusset på Burma ved min neste BKK reise om ikke altfor lenge. siden jeg ikke er student så blir det nok TG(men de nye teppene på gulvet på DMK frister litt de også. Mest kanskje fordi jeg kun har sett denne flyplassen fra lufta på vei til BKK. Nei sett ift din unge alder så føyer denne seg inn i rekken av mange meget gode reiserapporter her inne(høyt oppe). Kanskje noe å tenke på for fremtiden for din del???? Min hjemreise i HiFly(DY)sin premium blir nok ikke like fin som din i TG A380 F men hjem kommer vi okke som![]()
TakkFLOTT FLOTT FLOTT FLOTT! :up:
Detta blev infört för att ett spara papper som en miljöåtgärd och för att det skall bli mindre papper för passagerarna att hålla reda på. Vi hade det när jag började på incheck 2008. Som flygnerd är det synd men hey, vi är tyvärr i minoritet![]()
Takk! Det kan jeg garantere at det varKjempeflott rapport! Så ut som en spennende tur![]()
Så det var du som var den mystiske mr. 1A! Uff, så slitsom jobb du harJa, vi moderatorer sliter, vi flyr verden rundt for å passe på at folk ikke lager krøll. Godt jeg ikke måtte moderere noen på den flighten :colgate: Og så slapp jeg å skrive TR også, fløy OZ bort og TG tilbake så da har du dekket opp det, takk takkBle litt hektisk å rekke Oslo-flyet for meg, men det var deilig å komme rett hjem og slippe å sitte i FRA.
Flott at rapporten falt i smakDette var virkelig supert! Tusen takk for en flott rapport!
Kjenner jeg virkelig vil ut å reise til asia nå![]()
Takk, takkTakk for rapporten! Rykker i reisefoten nå...![]()
Kjekt å spole litt tilbake her på forumet, kom over denne TR som har gått meg hus forbi.
Dette var en skikkelig kongerapport, fantastisk.
Stor takk til Kimmam![]()
Kjekt å spole litt tilbake her på forumet, kom over denne TR som har gått meg hus forbi.
Dette var en skikkelig kongerapport, fantastisk....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.