Fra Braathens SAFE til SAS-Brathens

Regner med at man neppe får tak i gamle modeller/farger nå... Kanskje byggesett?

Skulle så innmari gjerne hatt en -200 som presang til ei venninne som fløy den i forrige århundre.

Joa, standardsvaret er vel ebay, men jeg synes den er vanskelig å finne ut av.

Spør her istedetfor å lete gjennom hele forumet, pls bear with me.

Fantastisk! Men du mangler vel en 737 med den røde stripen malt over vinduene og ikke under...

er ikke det en 737-700. Hvorfor er den ikke der nå, vet i allefall at de har en 737-600 i plastik og på stativ, og denne har jeg. hadde fødselsdag for 3 dager siden fikk kjøpt meg md-80 i 1:100 og a321 i 1:200 og blue 1 saab 2000 i skala 1:80 tror jeg. Kjøpte i tillegg en 737-400 fra lufthansa, men det var et byggeset fra revell.

Fantastisk! Men du mangler vel en 737 med den røde stripen malt over vinduene og ikke under...
Da blir det mer å jakte på ;) Det er det som virkelig gir dette mening, nemlig å lete og finne gammle og helst også fine modeller.

Da blir det mer å jakte på ;) Det er det som virkelig gir dette mening, nemlig å lete og finne gammle og helst også fine modeller.
Noen som kan vise et bilde av denne modellen, med rødstripe igjennom vinduene ???? Jeg har ikke sett en slik modell

noen som ønsker å kjøpe SAS Braathens 737-700?
Jeg har et par i 1:200 liggende i skapet...

Noen som kan vise et bilde av denne modellen, med rødstripe igjennom vinduene ????

Du kan få se et bilde av denne, men det er 1:100 ;) Dette er et oppussingsobjekt som jeg har stående.

2.jpg

noen som kan hjelpe en ganske forvirret samler, og finne en -500 modell som jeg har vert på jakt i noen år?????

Back