• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FR24 feil?

sk931

ScanFlyer Rusty
IFgl FR24 så landede denne :
707 M-SAMA Bombardier BD700-1A10 Global 6000 i
Dubai kl 2313lt. men det kan jo ikke være rigtigt når den jo landede i AAR
kl 2113lt

Ikke altid stole på FR24

Hilsen Ole

IFgl FR24 så landede denne :
707 M-SAMA Bombardier BD700-1A10 Global 6000 i
Dubai kl 2313lt. men det kan jo ikke være rigtigt når den jo landede i AAR
kl 2113lt

Ikke altid stole på FR24

Hilsen Ole

Ikke SK, heller^_^
sjekket FR24 og for jeg skulle hente min 1/2 del på Sola, eta 2150, men ingen ting på radaren, og en fr24 sjekk på avgang CPH viste 30mins dly:(

Har du sjekket om du har noen filtere aktivert?

Tja, jeg har ikke rørt noen innstillinger på flere år. Det samme gjelder mine 2 iphone 5 - plutselig er det ingen fly å se - derfor spørsmålet om andre har fly på skjermen ??

( Jeg har byttet Internettleverandør - fiber fra GET- kan det være noen filtre der ??

Jan

Tja, jeg har ikke rørt noen innstillinger på flere år. Det samme gjelder mine 2 iphone 5 - plutselig er det ingen fly å se - derfor spørsmålet om andre har fly på skjermen ??

( Jeg har byttet Internettleverandør - fiber fra GET- kan det være noen filtre der ??

Jan

De har stengt port 40 etter installasjon av FIBER :) Takk GET.

JAn

Back