Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Scanor
utstyrs liste pr nuh:
Canon 300
Sigma 55-80
Canon IXUS III <-digital
Ønskeliste:
Canon D20 evt 300 D (har noen bedre forslag, har ikke noe imot å kjøpe brukt)
Canon/sigma/tamron opp til 500 MM
80-200 MM
Tripod
Bag
All the bells and wistels
1 premie i Lotto....
Originally posted by Andrev
Nå er forresten 300D å få til spottpris, 6950,- med objektiv. Ny modell er nok like rundt hjørnet, men neppe til den prisen. Og 300D blir jo ikke noe dårligere kamera av at det kommer en ny modell...
Jeg regner med at 300D vil forsvinne fra butikkene ganske snart. så da er det bare å belage seg på mer sparing *sukk*
Originally posted by LCH78
Jeg regner med at 300D vil forsvinne fra butikkene ganske snart. så da er det bare å belage seg på mer sparing *sukk*
evt finne noen som skal selge et slikt kamera brukt![]()
Originally posted by LCH78
tilbud og etterspørsel vettuKom mange brukte 10D på markedet når 20D kom og samme var med 1D når 1DmkII kom
![]()
Originally posted by SK384
LCH78 : Jeg ser på utstyrslisten din at du har en Canon EF 50mm II/1,8. Har vurdert litt å kjøpe en slik. Er du fornøyd med din ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.