ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 12 Dec 2009 #1 Førstegangsbilder ENGM Da er det bare å vente på folkets dom. Redigering skal læres i løpet av helgen. Last edited: 12 Dec 2009
Førstegangsbilder ENGM Da er det bare å vente på folkets dom. Redigering skal læres i løpet av helgen.
Lennart ScanFlyer Rusty 12 Dec 2009 #2 Re: Førstegangsbilder ENGM En veldig god begynnelse det der. Ramp access er greit å ha i lommen
svgspotter ScanFlyer Gold 12 Dec 2009 #3 Re: Førstegangsbilder ENGM Syykt fine bilder! Thomas cook A330 og det hele!
Even92LN ScanFlyer Gold 12 Dec 2009 #4 Re: Førstegangsbilder ENGM Motivene og kvaliteten er i hvertfall på topp! Knallserie! Favoritten var Thomas Cook - gav et skikkelig inntrykk av stor stor maskin i det 'kalde' desemberværet. Eneste jeg kan klage på var at det var litt skjeve horisonter på noen av dem
Re: Førstegangsbilder ENGM Motivene og kvaliteten er i hvertfall på topp! Knallserie! Favoritten var Thomas Cook - gav et skikkelig inntrykk av stor stor maskin i det 'kalde' desemberværet. Eneste jeg kan klage på var at det var litt skjeve horisonter på noen av dem
Halvorsn ScanFlyer Molded 12 Dec 2009 #6 Re: Førstegangsbilder ENGM Veldig flott! Inside er alltids tøft!
Discus Galley Slave Medlem 12 Dec 2009 #7 Re: Førstegangsbilder ENGM Fine bilder og motiver! Litt usikker på hva som skal være i fokus på det første bildet. Noe mer kupert på OSL nå ifht. når jeg var der sist. Telehiv? Venter på neste serie...
Re: Førstegangsbilder ENGM Fine bilder og motiver! Litt usikker på hva som skal være i fokus på det første bildet. Noe mer kupert på OSL nå ifht. når jeg var der sist. Telehiv? Venter på neste serie...