• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Første tur med SAS A350 til Chicago

Re: Første tur med SAS A350 til Chicago

Bra rapport. Og enig i at Löjromen de serverer som forretten på business ex Skandinavia er noe av det bedre som serveres. Bare så synd at hovedrettene ikke leverer like bra.

Strålende rapport Cecilie!

Gledes til å fly denne til LAX til sommeren. :)

Spiste selv den "venison" til SFO i Des, og jeg synes dessverre ikke den var særlig delikat. Men smaken er som baken, ikke spiser jeg fisk/skalldyr heller! :)

Matfavoritten på fly er "Hamburgarpakkinj" fra Hamburgarfabrikkinj man får/fikk ombord på Icelandair en gang jeg fløy til JFK. :) :) :)

Kim

Glimrende. Noen rapport fra Southwest-turen? Lenge siden det har vært noe fra dem her?

Det kan ordnes med et enkelt bilde. ;)

w10.jpg

Back