SK Første tur i Sas business

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Da bød anladningen seg til å teste sas business cph-osl. Hadde hjemreise fra SEA i Premium og det gir iallfall foreløpig setr i business i Skandinavia. Blir litt kløning med bilder for første gang i nytt forum.

IMG_0977.webp

Ikke så langt fra C36 til D4 uten kø i passkontroll.

Attachments

• IMG_0978.webp
    IMG_0978.webp
    68.1 KB · Views: 15
  • IMG_0980.webp
    IMG_0980.webp
    77 KB · Views: 14
  • IMG_0981.webp
    IMG_0981.webp
    171.9 KB · Views: 16
  • IMG_0984.webp
    IMG_0984.webp
    72.2 KB · Views: 16
Meny utdelt før avgang.

image.webp

Barcode åpner drikkemeny også.

IMG_0985.webp

IMG_0986.webp

Ser ut som de fortsatter åpner for å firsyne seg fra tralla bak?
IMG_0987.webp

Ny meny i økonomi også med hyggelig overraskelse. Tror blå ring indikerer ruter type London, Bru, Ams etc.

IMG_0983.webp

Setet blokkert som forventet.
IMG_0981.webp

Last edited:
Uvisst, men per nå så er drikkeutvalget i økonomi ikke oppdatert etter de byttet fra Go til Economy. Fortsatt samme meny der som har vært i sommer.
Men den vedlagte menyen viser jo muligheten for å kjøpe blant annet Charles bak i økonomi med pris osv?

Knallbra!

Nå trenger vi noen matbilder her og litt nærbilder der morgensolen glitrer i champagneglassene. :)

GT och bubbel på OSL-CPH er søren meg helt brillefint

Ja, men den var i går ennå ikke "distribuert" bakover. Men tyder på det kommer.
Skjønte ikke, det ser ut som en BOB drkkemeny for økonomi i posten. . Uansett lurer jeg da på om Champagne og Bloody Mary blir EBD gode.

Attachments

• IMG_5360.webp
    IMG_5360.webp
    70.7 KB · Views: 11
Skjønte ikke, det ser ut som en BOB drkkemeny for økonomi i posten. . Uansett lurer jeg da på om Champagne og Bloody Mary blir EBD gode.

Economy kjører fortsatt på samme meny som i sommer. Det er sikkert den nye som skal brukes etterhvert, som visst her. Tipper de endrer økonomimenyen når vinterprogrammett starter (eller det gamle varelageret er bruk opp) ;)

Economy kjører fortsatt på samme meny som i sommer. Det er sikkert den nye som skal brukes etterhvert, som visst her. Tipper de endrer økonomimenyen når vinterprogrammett starter (eller det gamle varelageret er bruk opp) ;)
Lurer på om man kan da forsyne seg av denne menyen som EBD? ;-)

Meny utdelt før avgang.

View attachment 56791

Barcode åpner drikkemeny også.

View attachment 56792

View attachment 56793

Ser ut som de fortsatter åpner for å firsyne seg fra tralla bak?
View attachment 56795

Ny meny i økonomi også med hyggelig overraskelse. Tror blå ring indikerer ruter type London, Bru, Ams etc.

View attachment 56794

Setet blokkert som forventet.
View attachment 56790
37,5 Mililiter Champagne er en MEGET lille champagne flaske. Ret høj literpris de holder sig ;-)

• Like
Reactions: jb1
Så kom maten. Tydeligvis litt innkjøringsproblemer for det står tydelig på folien at den skal fjernes før servering.

IMG_0989.webp

Det. Var et hyggelig lite måltid. Hjalp litt på sulten at jeg fikk bønnesalaten til reisefølget. Fikk Champagne, men de kom ikke rundt for å tilby påfyll.

IMG_0990.webp

Ingen sjåfør eller eskorte for businesspassasjerer ved ankomst. 😉.

Alt i alt et fint produkt hvor jeg ser store muligheter for "forbedringer" det kommende året. Midtsetet som er tomt er jo det viktigste, men hyggelig å kunne drikke av glass og ikke plast.

37,5 Mililiter Champagne er en MEGET lille champagne flaske. Ret høj literpris de holder sig ;-)
Ml, cl er det så nøye da.😉. Med 250kr flasken tror jeg de er godt under polpris. Ved nærmere ettertanke er jeg redd Champis bare er på charter fortsatt.

Last edited:
Back