første spottetur!!! BGO!

flyBG

ScanFlyer Silver
første spottetur!!! BGO!

Hei, nå var det min tur å spotte litt .Tok en tur til BGO idag.. store og små kom innom idag! Dette er min aller aller første spotte tur. Kommenter bildene og gi tips. Jeg bruker Nikon Coolpix S3000. Jeg skal skaffe et som er bedre senere hvis jeg virkelig liker å spotte. Enjoy...

DSCN2025 by flybg, on Flickr

DSCN2029 by flybg, on Flickr

DSCN2039 by flybg, on Flickr

DSCN2043 by flybg, on Flickr

DSCN2051 by flybg, on Flickr

DSCN2053 by flybg, on Flickr

DSCN2059 by flybg, on Flickr

DSCN2063 by flybg, on Flickr

DSCN2070 by flybg, on Flickr

DSCN2076 by flybg, on Flickr

DSCN2082 by flybg, on Flickr

DSCN2084 by flybg, on Flickr

DSCN2087 by flybg, on Flickr

DSCN2088 by flybg, on Flickr

DSCN2100 by flybg, on Flickr

DSCN2107 by flybg, on Flickr

DSCN2117 by flybg, on Flickr

DSCN2122 by flybg, on Flickr

DSCN2123 by flybg, on Flickr

DSCN2125 by flybg, on Flickr

Re: første spottetur!!! BGO!

Utrolig mye flotte bilder du har tatt :) var ikke klar over at Icelandair hadde rute til Bergen i dag

:)

icelandair kom fra Island til Bergen. Etter en liten time var den på rullebanen igjenn og på vei til Trondheim.

Marius, Icelandair flyr hver dag til Flesland, men varierer mellom å dra til Stavanger og Trondheim før de drar tilbake til Island.
Ikke verst å få en Shorts 360 flyBG, ikke akkurat en maskin man ser hver dag lengre. Fikk du med deg hvem som hadde Avroen?

OK trodde Icelandair kun flydde 1-2 dager i uken til Bergen, var klar over at de fløy videre til Stavanger med ikke Trondheim :)

Marius, Icelandair flyr hver dag til Flesland, men varierer mellom å dra til Stavanger og Trondheim før de drar tilbake til Island.
Ikke verst å få en Shorts 360 flyBG, ikke akkurat en maskin man ser hver dag lengre. Fikk du med deg hvem som hadde Avroen?

hva er Avroen?

Til å være tatt med et kompaktkamera var dette slettes ikke verst. Icleandairen ble spesielt fin.

ble ganske fornøyd selv med bildene jeg fikk tatt. men det negative var at det blåste noe extremt så det var vanskelig å holde kameraet rolig.det viste seg også å være strek vind for pilotene. noen harde landinger...

Fine bilder og fin første spottetur dette, :) og det blir bare mer moro etterhvert :)

:) Inger

Flotte bilder dette, og ikke minst en god start!

Kristoffer: Tror Avroen er fra tyske WDL Aviation, om det er den samme som var her igår! Reg var da hvertfall D-AMAJ.

Aleksander

Back