Første reise med Emirates A380 på business

Re: Første reise med Emirates A380 på business

Emirates bak gardinen er absolutt et bra produkt! Deres AVOD er meget bra (beste jeg har vært borti). Min favoritt bak gardinen foreløpig er NZ. Både EK og NZ er sterke på hver sine områder, EK er meget bra på AVOD og mat, mens NZ imponerer mest med god benplass (34') og meget god mat og drikke (alt servert uten masse plast), i tillegg til bra AVOD (ikke like imponerende som EK, men flere lysår foran f.eks. SK...).

Super rapport! :D
Herlig med masse bilder, og at vi får se personene bak rapporten også!

Takk for det. Jeg er jo inspirert av dine rapporter og fant ut at jeg får vel heller utlevere litt mer av meg selv (selv om det kanskje ikke alltid er like lurt ;-) ) men det var en fin og lang tur. Sitter nå i Bangkok (også kjent som syndens pøl) og imorgen er det tur til vietnam

Her er bilder fra den gamle Emirates C klassen.
Hawaii069.jpg

Hawaii072.jpg

Hawaii081.jpg

Hawaii083.jpg

NZ imponerer mest med god benplass (34')

Men hvor i 747-400 er det 34`?
Ifølge Seatguru er det fra 32`til 34`beinplass og det er veldig lite til hjelp når en skal velge sete.
En arbeidskollega som fløy fra LHR-HKG skrøt av god beinplass mens Speedbird hadde en ubehagelig trang opplevelse til LAX.

Så lenge du ikke sitter i midtseksjonen så tror jeg det skal være 34". Jeg og samboeren satt på siste rad på venstre side (de siste 3 radene på flyet var 2-setere) og her var det meget bra recline og godt med benplass :)

Back