Første flytur alene - KSFB, Sanford Fl 14.03.11
Ja, så var det på tide å få kasta ut han instruktøren av flyet, og komme meg på vingene alene. Etter drøye 40 timer med dual received følte jeg meg mer en klar!
Kvalitetsmessig er nok ikke bildene noe å hoppe i taket for, men følte ikke at det var hovedpoenget med denne posten heller. Det å fly er utrolig gøy, selv med instruktør. Derfor var det en enorm selvtillitsbooster å fly og lande mykt og fint helt alene. Det å fly solo er en følelse som ikke kan beskrives, det må virkelig oppleves. Jeg husker jeg kosa meg alle de tre landingsrundene jeg gjorde, og jeg satt for det meste bare og smilte for meg selv, drøye 1,000 ft over bakken! Utrolig mektig! Tekst under bildene.
Dato: 14.03.2011
Åsted: Sanford, Florida - KSFB
Rullebane: 9R
Fly: Cirrus SR-20/G
Reg: N610DA
Høy puls: Ja
Dette er da PFD'en (Primary Flight Display) til SR-20'en
På short final, på vei mot min første landing!
Line up checklist og klar for runde nummer 2 i traffic pattern
Holding short 9R ved S1
Cecilie og Cirrus møter en Cessna Citation (C C C C
)
Fløy for raskt for fotografen (instruktøren, that is)
Ja, så var det på tide å få kasta ut han instruktøren av flyet, og komme meg på vingene alene. Etter drøye 40 timer med dual received følte jeg meg mer en klar!
Kvalitetsmessig er nok ikke bildene noe å hoppe i taket for, men følte ikke at det var hovedpoenget med denne posten heller. Det å fly er utrolig gøy, selv med instruktør. Derfor var det en enorm selvtillitsbooster å fly og lande mykt og fint helt alene. Det å fly solo er en følelse som ikke kan beskrives, det må virkelig oppleves. Jeg husker jeg kosa meg alle de tre landingsrundene jeg gjorde, og jeg satt for det meste bare og smilte for meg selv, drøye 1,000 ft over bakken! Utrolig mektig! Tekst under bildene.
Dato: 14.03.2011
Åsted: Sanford, Florida - KSFB
Rullebane: 9R
Fly: Cirrus SR-20/G
Reg: N610DA
Høy puls: Ja

Dette er da PFD'en (Primary Flight Display) til SR-20'en

På short final, på vei mot min første landing!

Line up checklist og klar for runde nummer 2 i traffic pattern


Holding short 9R ved S1

Cecilie og Cirrus møter en Cessna Citation (C C C C


Fløy for raskt for fotografen (instruktøren, that is)
Last edited: