Forslag til billige flyturer på sparket?

Ståle

Amatør
Forslag til billige flyturer på sparket?

I kveld fikk jeg vite av en kar jeg skulle på tur med om få timer, at turen utfaller for hans del..ergelig da jeg hadde sett lenge frem til nevnte tur.

Øyeblikkelig gikk jeg da inn på SAS.no, og andre søkemotorer for å finne billige flybiletter..med fri på mandag ville det vært knallperfekt å bare fløyet til da..så litt på T/R USA men litt stive priser skremte meg.

Noen kjappe forslag på turer, og lave priser?

Re: Forslag til billige flyturer på sparket?

Finn en billig billett til LHR og hjem, fra LHR er det billig til alle mulige steder?

-A

Skal sjekke nermere opp, takker folkens. På Netflights får jeg ikke booket online for avganger inntil de neste 72 timene.

Nå hadde det passet perfekt med en kjapp langtur :-P

Kjøpe mil hos USAirways og booke en t/r en eller annen plass i Asia i F-klasse... Fastpris til rundt 8000 kroner nå.

F kunne vært noe å prøvd en gang, men nå skal jeg få mest mulig ut av pengene. Sier ikke nei til longhaul som sagt..

Tja, IC på under 3 - 4000 kan gå. Europa på under 2000 går. Men jo billigere, jo bedre ;)

Air Berlin Oslo-Berlin.

Så Easyjet rundt i Europa for en billig penge.

Air Asia har også mye flotte tilbud. Men du må til LLondon/Stansted eller Orly

Hvor lenge kan du være borte?

EDIT:

Ser nå at det ser ut til at du må være hjemme igjen på mandag, stemmer det?

I så fall er OSL-MUC t/r det rimeligste jeg finner, SAS begge veier, ut i morgen kl. 11.50 og hjem på mandag kl. 9.05. Da får du jo noen timer i herlige München, og kan nyte sommeren der med noen Weissbier. Pris 2308,- iflg ITA.

Last edited:

Da hadde du jo uansett hatt svært vanskelig med å rekke Asia eller USA.

Ikke no problem :-) Blir Bergen nå, men takker for hjelpen folks.

Kjøpe mil hos USAirways og booke en t/r en eller annen plass i Asia i F-klasse... Fastpris til rundt 8000 kroner nå.

Er det ikke dobbel pris på sommeren til USA da? Jeg kunne godt ha tenkt meg en slik billet da det koster omtrent like mye i økonomi når det passer meg å reise...

Back