Kom til å tenke på en ting, nå når US Airways muligens går over til oneworld allerede fra 1. november - kan det hende at man får en (vesentlig) forbedring av bonustilgjengelighet når US forsvinner? Tenker blant annet på uttalelser jeg har sett referert, som at høytstående folk hos LX har sagt at de kuttet F-tilgjengeligheten til partnere utelukkende på grunn av "mileage millionaires in the US". Det er ikke akkurat få slike millionærer som forsvinner - riktignok vil en del av dem være igjen gjennom UA, men UA kjører ikke halv pris på kjøp av miles hele tiden i tillegg til alle kredittkortbonusene.
Hva tenker dere? Det blir selvfølgelig bare synsing, men jeg tror at vi vil merke forskjell. I beste fall åpner LH opp for redemptions lengre frem enn 14 dager igjen, og kanskje LX åpner opp igjen slusene. SQ vil nok fremdeles være ekstremt gnitne, men kaaaanskje vi vil få litt forbedring der óg. Det er i hvert fall lov å håpe, og å sitte klar med EB-poengene.
Hva tenker dere? Det blir selvfølgelig bare synsing, men jeg tror at vi vil merke forskjell. I beste fall åpner LH opp for redemptions lengre frem enn 14 dager igjen, og kanskje LX åpner opp igjen slusene. SQ vil nok fremdeles være ekstremt gnitne, men kaaaanskje vi vil få litt forbedring der óg. Det er i hvert fall lov å håpe, og å sitte klar med EB-poengene.

Last edited: