• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forbedret bonustilgjengelighet hos *A fremover?

Peppep

ScanFlyer Gold
Kom til å tenke på en ting, nå når US Airways muligens går over til oneworld allerede fra 1. november - kan det hende at man får en (vesentlig) forbedring av bonustilgjengelighet når US forsvinner? Tenker blant annet på uttalelser jeg har sett referert, som at høytstående folk hos LX har sagt at de kuttet F-tilgjengeligheten til partnere utelukkende på grunn av "mileage millionaires in the US". Det er ikke akkurat få slike millionærer som forsvinner - riktignok vil en del av dem være igjen gjennom UA, men UA kjører ikke halv pris på kjøp av miles hele tiden i tillegg til alle kredittkortbonusene.

Hva tenker dere? Det blir selvfølgelig bare synsing, men jeg tror at vi vil merke forskjell. I beste fall åpner LH opp for redemptions lengre frem enn 14 dager igjen, og kanskje LX åpner opp igjen slusene. SQ vil nok fremdeles være ekstremt gnitne, men kaaaanskje vi vil få litt forbedring der óg. Det er i hvert fall lov å håpe, og å sitte klar med EB-poengene. ;)
 
Last edited:
Tja, Lufthansagruppen har jo bedre tilgjengelighet på F (og kanskje C?) for egne kunder m&m. Så åpner de opp for oss igjen kan jo sette ødelegge for egne lojale kunder.
 
Back
Top