*liker dette*SAS ga lenge gaver til Norwegian, nå gir Norwegian stadig flere gaver til SAS ...
så sant så santUansett: Med kredittkortgebyr, baggasjegebyr og nå setegebyr (hvis man vil slippe midtsete), så tar NAS nok et skritt i retning Ryanair.
enig!Og der fikk jeg enda litt mindre lyst å fly Norwegian.
. Skal man ikke lengre kunne velge sete ved innsjekk, "tvinger" man nærmest de reisende til å betale dette gebyret på 40,- kr.
Og samtidig ikke låse setene noen timer før avgang slik det er i dag..... og om nå SAS bare vil starte med å tillate kundene å velge sete gratis ved booking, og ikke som nå ved online innsjekk 22 timer før, så blir dette en meget bra sak for SAS!
Har faktisk ikke flydd OSL-TOS ennå, men skal teste det utpå vinteren tenker jegFlyr oftest fra OSL til BGO, TRD og SVG.
På fleksible billetter er DY gjennomgående billigere enn SK (når de på mange av destinasjonene har lavere frekvens og, så skulle det egentlig bare mangle - men det er også en annen diskusjon), men på lavpris/happy så er forskjellene minimal eller ikke-eksisterende. Jeg reiser som regel minst den ene veien på laveste tilgjengelige priskategori, da jeg vanligvis greit klarer å planlegge jobbreisene mine såpass.
Norwegian gjør jo dette for å tjene penger man driver jo ikke veldedighet heller,
Martin - hadde jeg vært Kjos, hadde jeg git deg jobb i markedsavdelingen på dagen ....![]()
Dette stemmer jo ikke. Bestiller en 4 billetter i en felles booking, så blir ikke disse spredd rundt i flyet. Dette er gjentatt utallige ganger her på forumet. Dere blir kanskje plassert en annen plass enn dere ønsker, men dere blir plassert samlet.
EDIT: Denne var ment til JohnnyEagle
Å si at gebyrene fra Norwegian er en gavepakke til SAS, blir som å pisse i motvind.
Uansett, produktene til selskapene rendyrkes mer og mer - og dette er et bra tiltak for å utnytte folks redsel etter å få et dårlig sete.
Derimot er det jo fantastisk at selskapet tillater reisende som faktisk er spesielt opptatt av hvor de skal sitte, en mulighet til å sikre seg dette ved bestilling. Er samtidig disse reisende villige til å betale for dette (noe de til nå har vist seg å være) er jo det en flott mulighet for selskapet å øke sin inntjening.
Usakelig kommentar.
Ikke enig. Det er en del av produktdifferensieringen.
dette er et bra tiltak for å utnytte folks redsel etter å få et dårlig sete.
Som Flight Deck har jeg også jobbet på innsjekk (dog ikke for DY), men seating er noe folk er veldig opptatt av ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.