Ikke glem at svært mange (inkludert meg selv) setter pris på valgfriheten når man bestiller billetter. Dette er også signaler som Norwegian selv får fra sine kunder!
Nå våser duArtikkelen i Aftenposten beviser vel at en del kunder slett ikke liker den såkalte valgfriheten? Dette er tydeligvis kunder som begynner å få nok, og som vil velge SAS i stedet, og bør nok være et signal om at DY bør være litt forsiktige med sin gebyrpolitikk. Hvis DY (og du) totalt overser slik kritikk og slike artikler, så kan det fort slå tilbake. DY må passe på så de ikke begynne å tulle med den goodwill de har bygget opp i markedet.
Husk at denne artikkelen kun viser innlegg som har denne meningen og ikke de som synes det er bra med valg muligheter.
Ja, og meningene kommer fra DY sine egne kunder...
Norwegian trekker tilbake nytt gebyr
Rasende reisende, selskapet snur.
http://www.aftenposten.no/reise/article3475206.ece
Husk at denne artikkelen kun viser innlegg som har denne meningen og ikke de som synes det er bra med valg muligheter.
Det til side så er jeg enig i deg når det gjelder at man skal ta kundene på alvor!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.